Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het grasveldje.

Ga naar beneden 
+12
Iris.
Willow
Jeremy
Coco
Louise
Kian
Nikki
Aaron
Lake
Kylie
Ryan.
Alice
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

Het grasveldje. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 6 Emptyza 31 maa - 8:29

Jeremy knikte ook. "Ik wil het wel een kans geven. Als het niet werkt zien we dan wel, niet?" Hij keek de andere twee vragend aan. Het scheelde problemen die zeker zouden opduiken als ze verder gingen zoals het nu geregeld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Het grasveldje. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 6 Emptyza 31 maa - 9:29

Brednon knikte Ík ben blij met elke kans om weer bij jullie te zijn... Zelfs die waarbij jullie daarna zeggen dat jullie het niet meenden.' zei hij een beetje beschuldigend, maar hij knipoogde er wel bij, om duidelijk te maken dat hij het niet écht meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het grasveldje. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 6 Emptyzo 1 apr - 3:54

Coco grijnsde wat scheef bij Brendon's opmerking en knikte daarna. 'Maar aangezien Brendon en ik nog wel een week schoolarrest hebben en ik liever niet nog meer straf wil, duurt het nog wel even voor we iets samen kunnen doen.' Zei hij met een pruillipje. 'Trouwens, misschien is het handig om wat duidelijkheid te scheppen... want ik bedoel... zou jij het erg vinden als ik en Brendon... nouja jeweetwel?' Zei hij met zijn blik op Jeremy gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

Het grasveldje. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 6 Emptyzo 1 apr - 3:58

Jeremy schudde zijn hoofd. "Nee. Ik snap dat jullie ook behoeften hebben. Dus ik vind het niet echt een probleem of zo." Zei hij met een glimlachje. "Het is wel jammer dat het nog een poos duurt voor we wat samen kunnen doen, maar wat doe je eraan." Hij pakte de handen beet van zijn twee vriendjes. Okee dat klonk nog vreemd in zijn hoofd. Hij had twee vriendjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grasveldje. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grasveldje.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: