Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het grasveldje.

Ga naar beneden 
+12
Iris.
Willow
Jeremy
Coco
Louise
Kian
Nikki
Aaron
Lake
Kylie
Ryan.
Alice
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 6:43

Katniss draaide met haar ogen. 'Ik regel een boog. En als je wilt dat je paard morgenmiddag gewond bij de dierenarts ligt vind ik het prima,' zei ze tegen hem. Daarna draaide ze zich om en begon weg te lopen. Ze wist dat het misschien lullig was geweets dat ze het zo cru had gezegd. Alleen kende ze zichzelf, ze wist dat het maar zo kon dat ze zonde rhet zelf te willen het paard zou raken. Niet iets wat ze graag wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurent

Laurent


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 13-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 6:45

"Oke?" zei Laurent vragend tegen zichzelf. "Maar ik zal er zijn morgen." Hij ging zitten en keek het meisje na. Om de een of andere reden was hij vastbesloten om door haar harde buitenlaag heen te dringen. Hij wist trouwens nog niet eens hoe ze heette en dat gold andersom ook.

We gaan nu zeker ergens anders verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 6:52

Jup is goed, In het bos ofzo? Begin jij??
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurent

Laurent


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 13-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 9:08

Oke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurent

Laurent


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 13-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 9:09

Volgens mij is daar nog een meet bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 9:28

was een meet van mij en Roelien maar ga er maar doorheen... is niet zo heel bijzonder meer geloof ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptyma 26 maa - 19:25

New
~~
Coco lag op zijn buik in het gras en keek naar het hoopje grassprieten wat hij al uit de grond had getrokken. Hij zuchtte waardoor het hoopje uit elkaar viel en de sprietjes wegrolden. Met zijn ogen gesloten rolde hij op zijn rug en ging met zijn handen door zijn haar. Het was wel duidelijk dat hij ergens mee zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptyma 26 maa - 23:24

Jeremy grijnsde toen hij Coco zag, en begon Brendon in diens richting te slepen. "Hey Angel." Zei hij met een glimlach, voor zijn uitdrukking wat serieuzer werd. "We moeten praten, wij drieen, want zo gaat het niet werken." zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 7:48

Brendon liep wat aarzelend mee met Jeremy en moest dus ook echt meegesleept worden, de laatste keer dat ze elkaar gezien hadden had Coco gezegd dat hij niets meer met hem te maken wilde hebben, dus achteraf vond hij het toch niet zo leuk om meet te lopen, ook speet het hem dat hij zowat de hele weg gehuild had, op de een of andere manier vond hij dit tegenoer Coco erger dan tegenover Jeremy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 7:59

Coco opende zijn ogen toen hij de bekende stem hoorde en had al een grijns op zijn gezicht toen hij Jeremy zag. Die grijns was al snel weer weg van zijn gezicht toen hij Brendon erbij zag lopen. Hij keek met gefronsde wenkbrauwen van Brendon naar Jeremy en dan weer naar hun handen. Vliegensvlug kwam hij overeind en gaf Brendon een duw bij Jeremy vandaan. 'Het enige wat ik heb te zeggen tegen dat is dat hij uit de buurt moet blijven van míjn vriendje.' Zei hij pissig. Hij had gezegd dat hij niks meer met Brendon te maken wilde hebben en tot dusver was het goed gegaan. Het mijden van de jongen had hem geholpen om wat er was gebeurd weg te drukken in een hoekje van zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 9:06

Jeremy fronsde en pakte Coco bij diens schouder en trok hem bij Brendon vandaan."Coco, geef toe dat we in een debiele lovetriangle zitten. En dat word niet opgelost door ruzie te maken of iemand te ontwijken. Dit is niet stom bedoeld, maar ik heb gevoelens voor jou EN brendon, en ik weet dat tussen jou en Brenson ook wat speeld." Fluisterde jij semi-prive tegen Coco
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 9:14

Bren was een beetje de hulpeloze, toekijkende puppy in deze situatie, hij zocht naar iets om aan Jeremy's woorden toe te voegen, iets war hdt niet alleen maar erger voor hem zou maken. 'Ik wil gewoon kunnen praten, met zijn drieen, op zoek naar een oplossing... Want zo maken we elkaar alleen maar kapot...' besloot hij uiteindelijk met een klein stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 9:36

Coco draaide zich om naar Jeremy en keek hem ongelovig aan. ' Maar... maar..' Stamelde hij niet wetend wat te zeggen. Had Brendon Jeremy verteld over het voorval en zo ja, hoe uitgebried? Uiteindelijk liet hij zich met een zucht weer op de grond zakken en trok zijn knieen op. ' Oke dan.' Zei hij op een zeurderige toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 9:46

Jeremy ging naast Coco zitten, onbewust diens hand beetpakkend. "Dus, ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat ieder van ons van de andere twe ed houd. Iemand suggesties hoe we dit kunnen aanpakken?" Hij keek dd andere twee jongens vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 10:05

Brendon keek naar zijn voeten, hij had al een hele tijd een oplossing, maar hij was te bang om het te noemen. 'We kunnen... Nou...' stamelde hij toch, 'Wat als we nou...' begon hij opnieuw, hij wist niet how hij dit moest brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 10:24

Coco glimlachte even toen hij Jeremy's hand voelde. Het contact maakte hem ook gelijk een stuk rustiger. Stilletjes nadenkend keek hij naar het gras en plukte er weer wat sprietjes uit. Toen Brendon begon te praten, keek hij nieuwsgierig naar wat die te zeggen had op. Hij hoopte dat het een goed idee was, watn om eerlijk te zijn kon hij zelf niet zo gauw een oplossing verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydi 27 maa - 18:27

Brendon slikte, 'Okee... Niet boos worden... MAr wetenbjullie nog waar ik jullie over heb verteld toen op dat Balkon..?' vroeg hij voorzichtig. 'Wat als we nou....' stamelde hij weer, hij was echt bang dat ze boos zoudenbworden en hij dan helemaal geen kans op verandering meer had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptywo 28 maa - 0:51

Jeremy fronsde. Wat bedoelde Brendon. Toen hij doorhad WAT die dan ook bedoelde werden zijn ogen groot. Zelf had hij dat eigenlijk niet als een optie gezien... Maar nu ze het er zo over hadden....
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptywo 28 maa - 1:39

Coco trok een wenkbrauw op bij Brendon's woorden. Hij snapte er niks van. Hij keek even naar Jeremy en zag dat die blijkbaar wel doorhad wat Brendon bedoelde. 'Tjeezz, vertel gewoon wat je bedoelt!' Riep hij geërgerd uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptywo 28 maa - 8:14

Brendon zuchtte, 'Wat als we nou met z'n drieen uitgingen vanaf nu....' zei hij snel en in een adem met lichtrood aangelopen wangen. Hij ging meteen met zijn armen voor zijn lichaam in een gesloten houding zitten, bang voor de reacties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 29 maa - 5:08

Nu veranderde de maat van Coco's ogen ook naar immens groot.' Met zijn drieën? Een trio dus?' Zei hij ongelovig. 'Maar dat kan toch helemaal niet, ik bedoel... Jeremy is niet op ons niveau en.. en wat zullen mensen wel niet denken.' Stamelde hij achter elkaar door op paniekerige toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 29 maa - 5:38

Jeremy deed mee in het gestamel. "Brendon, hoe moet dat werken.zoals Coco al zei ga ik niet zo ver als jullie..en niemand zou er ooit nog over ophouden op school...“bracht hij stameled en stotterend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptydo 29 maa - 8:32

Brendon knikte, 'Het was maar een idee... En Jeremy, als er een manier is om het zo te doen, gaan we op jouw tempo, dat beloof ik.' zei hij een beetje stotterent. 'We hoeven het ook niet te laten merken... Anders hou ik me er buiten als we op het schoolterrein zijjn... Hoe moeilijk ik het ook ga vinden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptyvr 30 maa - 10:16

Jeremy knikte langzaam en keek naar Coco. "Coco... wat denk jij..." vroeg hij zachtjes. Zelf had hij er niet echt veel op tegen. En ze hielden toch allemaal van elkaar? Was deze oplossing dan neit beter dan met zijn allen masaal vreemdgaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Emptyvr 30 maa - 20:03

Coco bleef zwijgend zitten nadenken met zijn blik gericht op zijn wiebelende voeten. Ja, hij hield van Jeremy en ook van Brendon, maar het was zo'n raar idee om een relatie met beide te hebben. Het was dan wel weer zo dat er tenminste geen problemen meer waren of in ieder geval minder. ' Nou... we kunnen het proberen...' Zei hij aarzelend en keek even op om een net zo aarzelend glimlachje te produceren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grasveldje. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje.   Het grasveldje. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grasveldje.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: