Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De wilg bij het meer

Ga naar beneden 
+10
Kira.
Gwenevea
Kenneth
Ryan.
Jeremy
Noël
Audrey
Scarlett
Kayleigh.
Willow
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptydi 27 maa - 22:05

De mond van Ryley viel bijna open van shock. Was Noel bijna levend verbrand? Dus de littekens op zijn armen waren nog niets vergeleken wat er onder zijn shirt zou schuilen. Nu begreep Ryley waarom Noel zo reageerde$ dat de jongen het overleefd had in de eerste plaats. Ryley hield verder zijn mond om niet weer over dezelfde onderwerp terug te vallen. "Ik heb wel echt respect voor sporters omdat het toch zwaar trainen is. Je zou het niet zeggen dat je kickboxen zou doen. Maar dat is zo'n vooroordeel! Haha! Sommige mensen verbazen je gewoon." Bij zijn laatste opmerking over zijn huid slikte Ryley even. "Hobby's? Nou ik hou van anime en manga en sport doe ik niet want daar ben ik veels te lui voor" zijn wangen leken licht te kleuren. De meeste jongens deden sporten en Ryley had nooit zin in iets te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptydi 27 maa - 22:07

De mond van Ryley viel bijna open van shock. Was Noel bijna levend verbrand? Dus de littekens op zijn armen waren nog niets vergeleken wat er onder zijn shirt zou schuilen. Nu begreep Ryley waarom Noel zo reageerde$ dat de jongen het overleefd had in de eerste plaats. Ryley hield verder zijn mond om niet weer over dezelfde onderwerp terug te vallen. "Ik heb wel echt respect voor sporters omdat het toch zwaar trainen is. Je
zou het niet zeggen dat je kickboxen zou doen. Maar dat is zo'n vooroordeel! Haha! Sommige mensen verbazen je gewoon." Bij zijn laatste opmerking over zijn huid slikte Ryley even. "Hobby's? Nou ik hou van anime en manga en sport doe ik niet want daar ben ik veels te lui voor" zijn wangen leken licht te kleuren. De meeste jongens deden sporten en Ryley had nooit zin in iets te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptydi 27 maa - 22:09

De mond van Ryley viel bijna open van shock. Was Noel bijna levend verbrand? Dus de littekens op zijn armen waren nog niets vergeleken wat er onder zijn shirt zou schuilen. Nu begreep Ryley waarom Noel zo reageerde$ dat de jongen het overleefd had in de eerste plaats. Ryley hield verder zijn mond om niet weer over dezelfde onderwerp terug te vallen. "Ik heb wel echt respect voor sporters omdat het toch zwaar trainen is. Je
zou het niet zeggen dat je kickboxen zou doen. Maar dat is zo'n vooroordeel! Haha! Sommige mensen verbazen je gewoon." Bij zijn laatste opmerking over zijn huid slikte Ryley even. "Hobby's? Nou ik hou van anime en manga en sport doe ik niet want daar ben ik veels te lui voor" zijn wangen leken licht te kleuren. De meeste jongens deden sporten en Ryley had nooit zin in iets te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptydi 27 maa - 22:15

De mond van Ryley viel bijna open van shock. Was Noel bijna levend verbrand? Dus de littekens op zijn armen waren nog niets vergeleken wat er onder zijn shirt zou schuilen. Nu begreep Ryley waarom Noel zo reageerde. Dat de jongen het overleefd had in de eerste plaats. Ryley hield verder zijn mond om niet weer over dezelfde onderwerp terug te vallen. "Ik heb wel echt respect voor sporters omdat het toch zwaar trainen is. Je zou het niet zeggen dat je kickboxen zou doen. Maar dat is zo'n vooroordeel! Haha! Sommige mensen verbazen je gewoon." Bij zijn laatste opmerking over zijn huid slikte Ryley even. "Hobby's? Nou ik hou van anime en manga en sport doe ik niet want daar ben ik veels te lui voor. Ook maak ik in mijn vrije tijd AMV's" zijn wangen leken licht te kleuren. De meeste jongens deden sporten en Ryley had nooit zin in iets te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 0:45

Noël was maar wat blij dat Ryley er verder neit op in ging. Hij vond het fijn om wat dingen bij iemand kwijt te kunnen, maar hij was er nog lang niet klaar voor om alles met wie dan ook te delen. Laat staan een jongen die hij pas een middag kende. Wacht. Een middag? Het voelde als veel langer. "Cool, ik kan niets, behalve dan dus dat kickboxen." Zei hij zijn schouders ophalend. "En zo geweldig ben ik ook weer niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 1:38

Wanneer de serveester aan kwam met hun drinken en pannoeken begon Ryley vrolijk de eerste hap te nemen. Daarna nam hij een slok omdat zijn keel droog aanvoelde. "Nou... Ik kan het helemaal niet dus je bent beter als mij. Ik wordt altijd geslagen, of werd" zei Ryley er fluisterend achterna terwijl die verder begon met zijn pannekoek. Heerlijk de combinatie pannekoek en Fanta. "En hoe smaakt jou pannekoek? Ik heb nog nooit een pannekoek gegeten met nutella erop. Is dat lekker?" Vroeg Ryley nieuwsgierig. Wat de jongen zelf ook heel lekker vond was kaneel over de pannekoek strooien. Dat was lekker zoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 2:34

Noel fronste bij die woorden, maar hield op zijn beurt zijn mond. Hij nam een flinke hap van zijn pannekoek. "Met nutella is heerlijk." Zei hij simpel. Hij nam een slok van zijn zwarte koffie. Als Insomniac was het misschien geen goed idee om koffie te drinken... ach ja. Het was niet zo dat hij wílde slapen of zo. Stomme nachtmerries. "Waar kom je vandaan? JE accent is niet volledig Amerikaans..." Hij keek vragend naar Ryley.
---
Het speelt zic af in amerika dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 2:45

"Volgende keer ga ik dat ook eens bestellen. Je moet altijd iets nieuws proberen in je leven" Hij nam weer vrolijk een tweede hap. Hij begon nu al een opgeblazen gevoel te krijgen. Zou hij deze keer wel de pannekoek op krijgen? Hij ging het gewoon proberen. Bij de vraag van Noël begonnen zijn ogen te schitteren als kleine diamantjes. "I'm from Holland" zei hij met een vrolijke toon in zijn stem. "Valt mijn accent zo erg op?" Ryley hield er niet van om 'op' te vallen. Hij had geprobeerd zo amerikaans mogelijk te klinken. Zijn accent was meer van Engeland zoals hij in Amsterdam had les gekregen. Ryley had zich hier goed kunnen aanpassen en Noël was de eerste persoon die het had opgemerkt. Nog geen enkel persoon uit zijn klas had gevraagd waar hij vandaan kwam. Hij mistte Nederland wel. Het weer in Amerika was stukken beter alleen het bleef toch je land waar je geboren bent. Bij de 4de hap legde Ryley het bestek neer. De helft van de pannekoek lag er nog op zijn bord. "Ik zit vol zeg" en nam daarna een slok van zijn Fanta.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 2:54

Noël schudde zijn hoofd. "I'm from Texas, mate, I'm hidin' my accent." zei hij, voor de verandering zijn zuidelijke accent niet onderdrukkend. Hij schonk Ryley een glimlach. "Het valt echt niet te veel op, ik dacht het alleen te horen, en daar zat ik dus goed in." Hij at zelf zijn volledige pannenkoek op voor hij de rest van zijn koffie opdronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 2:58

De verandering in Noëls stem was veel sexier dan Ryley had gedacht. Hij vond Texanen altijd zo awesome spreken. "Your accent is awesome, why hide it? Be proud of it" Hij bekeek hoe Noël de hele pannekoek op at. Hij werd er vaak opgewezen dat hij net zoveel at als een meisje. Die lieten ook meer als de helft staan. Alleen vrouwen waren altijd bang om 'dit' te worden en Ryley zat gewoon echt vol. "Ja, je zat inderdaad goed. Alleen Life is much fun here. Ik mis Nederland nog wel maar hier is het leven anders. Ennnn ze hebben hier pindakaas met honing verukkelijk!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 3:04

Noel schudde zijn hoofd. ""Texas is een van die dingen waar ik gewoon neits meer mee te maken wil hebben. En hier in Amerika hebben die Yankees alleen maar vooroordelen over de zuiderlingen." Hij rolde met zijn ogen. "We schijnen dom te zijn of zo." Hij glimalchtte bij Ryleys verhaal. "Ik geloof maar al te graag dat het elders ook leuk is, ik ben de states nog nooit uit geweesd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 4:19

"Tja Texas is vrij groot toch? Ik moet aan cowboys denken en stieren. De kloekoek clang of hoe ze ook heten komen van Texas toch? Die hangen bruine mensen op" Texas had niet zo'n positieve reputatie in Amerika. Iedereen hoorde de raarste verhalen. Ryley vond de mensen gewoon veel vrolijker. Noël was niet de eerste Texaan die hij ontmoette. Hij oordeelde zowiezo niet in de eerste plaats. Hij accepteerde iedereen wat voor afkomst dan ook. "En dat klopt. Tegenwoordig heeft iedereen al een vooroordeel. Niet alleen over Texas, over genoeg andere onzinnige dingen in de wereld" Hij rolde even met zijn ogen voordat hij zijn glas Fanta leegdronk. "Ik vind jou helemaal niet dom overkomen als ik het mag zeggen" Hij schonk Noël een plagende knipoog. "Ik wil ooit eens naar Japan. Dat is echt een droom van mij"
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 4:46

Noel rolde met zijn ogen. "Ja die hebben we ook nog, en het is heel homo-onvriendelijk en het word er zomers veel te warm." Hij zuchtte. "Maar je wilt naar Japan? Vet. Ik heb niet echt wensen over landen in de wereld. Ja ik wil nog een keer naar Rome, ik wil graag weten waar al die latijnse shitzooi vandaan komt, maar verder..." Hij haalde zijn schouders op. "Ik heb neit veel dromen in eht leven of zo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Emanuela

Emanuela


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 04-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 5:01

(even op dit account)

"Dan zouden ze mij allang ergens onder de grond begraven hebben. Niet dat ik homo ben, eerder bi" dat sprak hij eerder tegen zichzelf. Een bevestig voor zichzelf. Hij vond het vrouwelijk lichaam nog steeds erg aantrekkelijk. Vrouwen waren ook fijner als mannen. Hun huid, hun lichaam, de vrouwelijke vormen. Ryley werd helemaal enthousaist bij het woord Japan. "Ja is ook vet! De mensen, de verschillende sub-culturen. Japanners hebben een uitgebreid fantasie!" Bij het woord Rome keek Ryley grijnsend naar Noël. "Rome schijnt ook prachtig te zijn. Als je je hand in de mond van de waarheid stopt en dan liegt schijnt die je hand af te hakken ofzo! Bocca della Verita. En we mogen de ijsjes niet vergeten. Ook zul je inderdaad veel over Latijns te weten komen." Ryley voelde zich af en toe een nerd over de dingen wat hij allemaal wist. "Je hoort dromen in je leven te hebben! Noël er is vast wel iets wat je echt wilt, meer dan al het anderen in de wereld"
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 8:21

Noel haalde zijn schouders op. "Ik heb ze niet, wat kan ik daaraan doen." Zei hij onverschillig. "Ik kan moeilijk een paar doelen uit de lucht plukken." Hij keek naar zijn kopje. Leeg. Fuck."Maar Rome lijkt me wel vet. En misschien Moskou of zo. Russisch klinkt zo mooi." Hij glimlachtte een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 8:39

"Je kunt er ook niets aan doen. Je fantasie gebruiken is ook wel een optie" zijn piercings glinsterde op dat moment door de zon die er op scheen. "En nee je kan niet iets gaan verzinnen. Je moet er echt voor gaan en niet iets pakken om ook een doel te hebben" Daarna glimlachtte Noël weer een beetje. "Zie je wel. Je vindt wel iets als je erover nadenkt" Nu begon Ryley toch een beetje hoofdpijn te krijgen van de zon die de hele tijd op hem scheen. "Zullen we gaan? Ergens in de schaduw want ik begin echt barstende hoofdpijn te krijgen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 10:15

Noel knikte. "Is goed." Hij viste wat geld tevoorschijn en legde het op tafel, precies genoeg voor zijn eigen pannekoek en koffie."Ik vind het na zes jaar gewoon nog steeds moeilijk om vroeger achter me te laten en op nieuw te beginnen." Hoj beet op zijn lip. Dat deed hem ergens aan denken. "Doet zo'n piercing geen pijn of zo?" Vroeg hij nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 10:43

Hij gleed met zijn vingers in zijn kontzak om daar zijn pourtomonnee uit te pakken. Hij deed voor zichzelf betalen en 2 euro fooi voor de serveerster. Hij vond haar een vrolijke uitstraling hebben en dat moest worden beloond of hoe je het ook wilde noemen. Hij legde even zijn hand op de bovenarm van Noel en keek de jongen zeker aan. Zijn grote, heldere ogen waren nu in de grijze ogen van de jongen gericht. "Dat is volkomen te begrojpen en toch vindt ik je een sterk persoon. Ken je pas een middag" zei hij daarna lachend terwijl Ryley op stond en de stoel tegen de tafel aanschoof. Hij slingerde weer zijn rugzak over een schouder. "Mijn piercings? Nee hoor" ryley haalde simpel zijn piercings eruit en deed ze daarna weer terug erin. "ik heb liever bolletjes maar ik draag ook wel eens ringen, snakebite"
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 10:56

Noel keen Ryley met alle plezier terug aan. Die blauwee ogen waren niet van deze wereld. D po e gedachtte duwde hij meteen naar dr kerkers van zijb brein. "dank je i guess." Hij glimlachtte. “Echt,Dat joj dat zo makkelijk doet... Mij lijkt het doodeng om piercings te laten zetten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 11:13

Toen hun elkaar hadden aangekeken had Ryley zich vreemd gevoeld. Als hij zich maar niet tot Noel werd aangetrokken. Hetero's waren verboden gebied omdat die uiteindelijk terug gingen naar het het vrouwelijk geslacht. Ryley was zelf ook bi maar hij zou nooit twijfelen als hij een relatie had. Dan ging hij er 100 procent voor en hetero's dachten teveel na. Hun reputatie, hoe hun toekomst verliep en blablabla" ryley keek Noel met een uitdagende grijns aan. Hij pakte de hand van de jongen en trok hem riching een boom waar ze beschut stonden. "Wat vindt je dan van zoiets?" Hij trok zijn shirt deels omhoog en op zijn schouderblad was een zwarte roos te zien. "Bang voor naalden?" Ryley had een hele bleke huid en zijn boten staken duidelijk uit. Hij had echt een vrouwelijk bovenlichaam alleen dan zonder borsten. Er waren wel mannelijke spieren aanwezig maar de zicht van zijn botten verdoezelde het een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 20:55

Noel grijnsde. "VET" Hij knikte. Hij zag hoe mager Ryley was, maar zei er niets over, hij kende hem pas een middag. Wat gaf hem het recht om zich met Ryleys leven te bemoeien. Hij schudde zijn hoofd bij de vraag. "Ik ben niet bang voor naalden, dan zou ik een serieus probleem gehad hebben, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb 0 ervaring met piercings tatoeages en dergelijken." Hij haalde zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 23:44

"Vet? Ik dacht dat je het niks zou vinden. Het is niet zo heel bijzonder. Sommige tattoeren hun hele lichaam" De roos had een grote omvang maar ook niet te overdreven. Ryley keek de jongen glimlachend aan. "Voor alles is een eerste keer in je leven. Heb je nooit piercings gewild of een tattoeage?"

(Sorry voor klein stukje maar ben op school xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptywo 28 maa - 23:53

Noël schudde zijn hoofd. "Vroeger was er geen sprake van, en nu is mijn lichaam al genoeg 'versierd'. Dus neen, ik heb nooit echt een tatoo of een piercing gewild." Zei hij een beetje denkend. "Heeft jou tatoo nog een speciale betekenis? Want dat zie je nog wle eens met mensen, dat ze een tatoo zetten met een betekenis."
---
geeft niet, ik ben de laatste paar dagen ook erg korte reacties aan eht schrijven :$

shit ik meot nog even naar wiskude kijken, heb zo een toets :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptydo 29 maa - 0:54

Ryley was vergeten dat het lichaam van Noel onder de littekens waren. Dan wilde hij geen tattoage natuurlijk. "Owja, daar had ik even niet aan gedacht" toen de jongen vroeg naar de betekenis keek Ryley hem emotieloos aan. "Dood, de zwarte roos staat voor de dood, afscheid" verder wilde jongen er niet op in gaan. Hij had geen zware jeugd gehad maar er waren genoeg personen overleden waar hij om gaf.

____

Ja ik zit op me tel vandaar zo korte reacties en succes
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Emptyvr 30 maa - 3:36

Noel knikte aleen maar. Hij begreep volkomen dat Ryley geen zin had om over de dood te praten, daar had hij doorgaans ook geen zin in. "Hij is mooi." zijn hij met een knik van zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wilg bij het meer   De wilg bij het meer - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De wilg bij het meer
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» En in het meer, ligt een bootje.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De omgeving-
Ga naar: