Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 It's not that easy

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptywo 4 apr - 4:23

Jasper beet op zijn lip bij die reactie, hij werd er intens verdrietig van en staarde Roel even aan. 'Het is al goed.' zei hij en hij pakte een stukje stokbrood wat hij in zijn mond stopte zonder iets te proeven, hij moest nadenken over een antwoord waar hij echt niet op kon komen op dit moment, kauwen verlangde zijn tijd. 'Ik...' begon hij en hij ging even met zijn hand door zijn haar. 'Ik vind je... Ik weet niet, we moeten het gewoon rustig aan doen' zei hij met neergeslagen ogen want hij kon het niet zeggen als hij Roel aankeek. Want hij was zo verliefd op de jongen dat hij dan waarschijnlijk zijn leugen niet meer vol kon houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptywo 4 apr - 9:16

“Hoe bedoel je ik weet het niet?” de toon van Roel begon te verhogen. Eerst waren ze verliefd op elkaar en nu krabbelde Jasper terug. Alles wat Roel nu deed was in feite zinloos. Jasper had zijn interesse in hem verloren en dat kwetste Roel. Het raakte de man echt terwijl zijn donkere ogen naar de blauwe ogen waren gericht. Niet één keer wegkijkend. “Jasper… Ik moet echt weten wat je voor mij voelt. Wil je het überhaupt nog proberen of is dit je wraak tegen mij?” Jasper kon hem niet eens aankijken, de jongen had zijn ogen neergeslagen. Hij greep zachtjes de hand van Jasper. “Vertel alsjeblieft dat je hetzelfde voor mij voelt. Hetzelfde wat ik voor jou voel. Ik wil rustig aan doen echt, alleen ik heb nu zoveel twijfel” Hij moest de bevestiging horen om het geknaag weg te ebben. "Anders heeft dit toch allemaal geen zin?" Roel stond op, liep van de jongen vandaan terwijl zijn rug naar hem was toegekeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptydo 5 apr - 4:18

Jasper keek Roel tot zijn eigen verbazing een beetje boos aan. 'Waarom denk je altijd dat ik je niet meer leuk vind, je zeurt echt vreselijk erg. Ik vind je nog leuk oké, ik wil het gewoon rustig aan doen en niet de hele tijd over onze gevoelens hebben. Waarom laten we het niet gewoon allemaal over ons heen komen, waarom wil jij altijd alles onder controle hebben? Of in ieder geval nu...' zei hij en hij had rode wangen en zijn blauwe ogen stonden fel. Ondertussen was hij ook opgestaan en moest nu een beetje afkoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptydo 5 apr - 9:38

"Ik zeur veel? Vindt je het gek? Je doet zo koud tegen mij alsof je niet meer bij me wilt zijn! Of je je gedwongen voelt! Ik wordt soms ook wel onzeker oké! Net of ik geen gevoelens heb" mompelde Roel zachtjes. Het enige wat hij wilde horen is dat Jasper hem nog leuk vond. De jongen had dat gezegd op een boze toon. Hij wilde Jasper niet zo laten voelen. Roel liep naar hem toe en duwde Jasper op bed terwijl hij over hem heen hing. "Ik wil rustig aan doen echt waar" fluisterde hij zachtjes terwijl hij met zijn vingers over de junkbeenderen streelde. "Alleen ik wil zo graag bij je zijn, dat is alles" Hij drukte zijn lippen op Jasper's wang, terwijl hun ogen in elkaar leken te smelten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptydo 5 apr - 20:10

Jasper had get gevoel dat de woorden recht in zijn hart staken, maar dat hadden die van heem waarschijnlijk ook net bij Roel gedaan. Hij wilde net naar Roel toe lopen toen hij op het bed geduwd werd. Een siddering van angst en opwinding ging door hem heen, van zijn hals tot diep onder in zijn buik. Zijn grote ogen staarde in die van Roel en wven had hij het gevoel dat het weer goed was, dat er niks gebeurd was, het enige wat hem daarvan weerhield waren de plekken rond Roels ogen waar hij duidelijk geslagen was. 'sorry' mompelde hij zachtjes en hi sloot zijn ogen even 'dat had ik niet moeten zeggen, je bedoelt
het goed'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptydo 5 apr - 22:59

Roel leek wel te verdrinken in de ogen van Jasper, ze waren zo groot en onwerkelijk. Het waren de ogen wat Roel als eerste hadden gevangen. Zo uitzonderlijk en nog nooit had de jongen iemand gezien met mooiere ogen als die van Jasper. Hij voelde hoe er een knoop in zijn maag zat, een knoop omdat Roel het gevoel kreeg dat Jasper van zich weg trok. Of hun afstand kregen. Jasper verontschuldigde zich en Roel schudde zijn hoofd. Hij schonk Jasper één van zijn charmanste glimlachen die hij kon geven. "Het is allemaal mijn schuld. Als ik nu al die dingen niet had gedaan dan was dit allemaal niet gebeurd. Ik kan de tijd helaas niet meer terug zetten" Hij kneep zachtjes in de hand van Jasper en wilde de jongen zo graag kussen. Hij moest zich dwingen om dat niet te doen. Om Jasper niet verder te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptydo 5 apr - 23:30

Jasper ging in een flits overeind zitten en keek Roel weer met felle ogen aan 'nee, het is niet jou schuld, ik ben gewoon stom bezig!' hij schreeuwde het bijna en moest zijn stem zacht houden, anders hoorden zijn ouders het strajs nog. 'je bent de liefste, charmantste en aardigste jongen die ik ooit ontmoet heb, dus zeg niet dat jij iets verkeerd gedaan hebt'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptyvr 6 apr - 0:50

Roel ging meteen achteruit en zat nu ook recht overeind. Hij knipperde een paar keer met zijn ogen want dit was de laatste reactie wat hij van Jasper had verwacht. Hij vond het lief dat Jasper hem zo complimenteerde terwijl Roel dat in de eerste instantie niet had verdiend. Hij begon zachtjes te lachen en sloeg de armen om de middel van de jongen. "Rustig Jasper. We willen niet dat mijn ouders naar boven komen" Hij kustte de jongen op zijn slaap. "Alleen dit is niet jouw schuld Jasper. Jesse die jou heeft geslagen, ik die 4 vriendinnen had en ondertussen ook nog bezig was met jou. Ik ben echt een eikel geweest en jij bent gewoon in deze hele situatie beland. Dat is nooit mijn bedoeling geweest"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptydi 24 apr - 6:59

Jasper liet zijn ogen even dicht vallen nu hij zo dicht bij Roel lag, het voelde vreselijk fijn. 'Sorry' fluisterde hij en hij trok Roel weer op het bed. Hij krulde zich op tegen de jongen en legde zijn hoofd op Roels borst. 'We zijn hier allebei zomaar in beland, we zullen er maar het beste van moeten maken, al zal het moeilijk worden. Mensen op school gaan ons echt niet met open armen ontvangen zo' mompelde hij tegen Roels borst, hij had geen zin om hem aan te kijken, het zou moeilijker worden zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptydo 26 apr - 2:31

Roel voelde de hand van Jasper om zijn hand rusten. De jongen trok hem zachtjes weer terug op bed en zei sorry tegen hem. Jasper hoefde nergens voor zijn excuses aan te bieden. Alle drama was bij Roel zelf begonnen. Eerst de vriendinnen, dan zijn beste vriend die Jasper had geslagen en dan de ruzies met Jasper. Allemaal zijn schuld. “je hoeft nergens sorry voor te zeggen. Een beetje miscommunicatie, vanaf nu gaat dat niet meer gebeuren. We gaan geen ruzie maken of anders tegen elkaar doen. Gewoon meteen vertellen waar we mee zitten goed?” Roel ging lekker op bed liggen met zijn armen om Jasper’s middel gerust. De jongen krulde tegen hem aan met zijn hoofd op zijn borst neergelegd. “Jasper mij interesseert het echt niet wat ze zeggen op school. Alleen de coaches mogen er niet achter komen anders word ik uit het team gezet. Homosexuelen of bisexuelen worden niet toegelaten” Roel’s stem had een pijnlijke klank erin. “Ik weet niet of wij openbaar kunnen zijn Jasper. Vind je het erg als onze liefde tussen ons blijft? Jij bent één van mijn liefdes maar dat is voetbal ook” Hij ging met zijn vingers door die van Jasper, hem lichtjes strelend. "of ik zal met de coaches 1 op 1 moeten praten. Gewoon vertellen. Ik ben één van de beste spelers, ik denk niet dat ze mij kwijt willen"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptydo 26 apr - 4:41

Jasper luisterde in stilte naar Roels woorden, met zijn vinger ging hij langs de jongen zijn kaaklijn en ging af en toe door zijn haar. 'Hmm.. Ja, dat is denk ik wel zo, we moeten maar kijken wat er gebeurd' zei hij zachtjes. Jasper probeerde altijd overal het positieve van in te zien, al was dat vaak moeilijk. Op dit soort momenten miste hij zijn vader die altijd wist wat hij moest doen in elke situatie. Hij slikte en sloot zijn ogen, hij had er niks aan zijn vader te missen, die was er toch niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptyvr 27 apr - 21:43

Hij voelde hoe de vinger van Jasper langs zijn kaaklijn streek en af en toe door zijn haar. Roel vond het een fijn gevoel en sloot zijn ogen als reactie daarop. De jongen zou zo in slaap kunnen vallen. "Ik wil niet dat je weer word gekwetst Jasper maar ik moet gewoon eerlijk tegen je zijn. Ben je bij mij heeft dat risico's... Mijn ouders zouden het niet erg vinden dat ik jou leuk vind maar de school... Mijn team. Dat is een ander verhaal want ik douche ook samen met de mannen. Ik ben geen homo" Roel drukte zijn lippen op Jasper. Nee alleen Jasper was diegene die deze gevoelens bij hem kon opwekken. Niemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Emptyma 30 apr - 4:24

Jasper gromde zachtjes en laag bij die woorden en zijn vingers werden van steen op Roels kaaklijn. 'Roel, hou er over op, ik begrijp het al' fluisterde hij zachtjes en hij bewoog zijn hand weer. 'laten we het over iets anders hebben' stelde hij voor en hij sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's not that easy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's not that easy   It's not that easy - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's not that easy
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Overige RPG's :: Overige RPG's-
Ga naar: