Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het bloesempark

Ga naar beneden 
+12
Neal
Alison
Tamani
Gwenevea
Baily
Mathieu
Harriet
Scarlett
Aaron
Simon.
Katniss
Kayleigh.
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Emptydi 27 maa - 3:29

Ryley zag dat een meisje wat verderop zat, niet al te ver van hem vandaag. Haar voeten waren in het water gerust. Gewoon met blote voeten de vijver in, die durfde. Meeste mensen zouden haar voor gek verklaren. Wat boeide ook andere mensen? Bij het gespetter zijn kant op begon Ryley lief te glimlachen. "Heey opassen! Ik wil niet zo nat worden als die eendjes in het water" de vrouw had lang blond haar wat prachtig glansen in de zon. Zijn heldere , blauwe ogen leken te schitteren door de zon die erin scheen. Ryley was niet snel op zijn teentjes getrapt en een beetje verkoeling was niet zo slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris.

Iris.


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-02-12

Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Emptydi 27 maa - 7:13

Iris moest wel terug lachen toen de jongen zo naar haar glimlachtte... "Als dat de bedoeling was geweest had ik je er wel ingeduwd" grinnikte ze met kuiltjes in haar wangen (kandatxd) Ze keek de jongen met stralende ogen aan, hij was heel schattig en in tegenstelling tot zijn ravenzwarten haar waren zijn ogen stralende blauwe poelen. Ze stak haar tenen even boven het water en bekeek de glanzende blauwe nagellak die bijna dezelfde kleur hadden als de ogen van de jongeman, ze glimlachte naar haar tenen en keek weer naar de jongen op. "Ik ben Iris... en jij bent?" vroeg ze hem stralend, ze was vrolijk vandaag en dat was aan alles te merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Emptydi 27 maa - 9:35

"Echt zou je een wild vreemde gewoon een vijver in duwen? Jij bent gemeen zeg" zei hij op een plagende toon. Haar gegrinnik zag er schattig uit omdat ze kuiltjes in haar wangen had. (ja kan Smile ) Het paste bij haar uiterlijk vond hij zelf. De vrolijkheid van deze twee mensen was al van meters te zien. Hun glimlach, hun stralende ogen en hun sociaalheid. Ryley kreeg altijd goede zin van dit weer en hij hield ervan nieuwe mensen te ontmoeten. "Ik ben Ryley, leuk je te leren kennen Iris. Aparte naam als ik het mag zeggen, heeft het een speciale betekenis?" Hij had de naam Iris wel eens gehoord en altijd bijzonder gevonden. Het was een krachtige, korte naam die leuk in je mond rolde. Ryley in tegen was gewoontjes, beetje amerikaans achtig. Hij speelde binnenmonds eventjes met zijn ringen in zijn lip. Ook wel een snakebite genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris.

Iris.


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-02-12

Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Emptydo 29 maa - 7:29

"Dat is toch de perfecte versiertruc?" vroeg ze hem met een pruilmondje waarna ze een tinkelende lach liet horen. Ryley was een vrolijke jongen, dat kon je overal aan zien, en ze voelde zich direct bij hem op haar gemak. Ze begon een beetje te blozen van het compliment van Ryley, zelf vond ze haar nou niet echt spectaculair. "Een Iris is een bloem.... " zei ze met een zachte glimlach en klopte op de grond naast haar. "Je mag wel naast me komen zitten, ik beloof dat ik je niet in het water zou duwen... hoogstends een poging tot" zei ze weer grinnekend. Ze keek naar Ryley's mond, haar aandacht getrokken door de piercing die er doorheen zat, en oké zijn mond was ook erg mooi... "Deed het pijn om die te laten zetten?" de vraag rolde plotseling uit haar mond en ze glimlachtte een beetje schuldbewust om haar nieuwsgierigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Emptyvr 30 maa - 3:50

Ryley deed net alsof hij zat na te denken. "Hmm dat zou best kunnen als je dan diegene een handdoek zou kunnen aanbieden. Anders lijkt mij diegene die in het water ligt niet al te blij zou zijn" zei hij met twinkelende ogen. Hij mocht het meisje nu al terwijl hun elkaar nu enkele minuten met elkaar zaten te praten. "Ochja dat klopt! Iris is inderdaad een bloem. Dat was mij helemaal ontgaan" Nu schaamde Ryley zich een beetje maar dat herstelde snel. Ze vroeg of hij naast haar kwam zitten en nam het aanbod aan. "Als je mij in het water duwd neem ik je met mij mee, dus opgepast!" zei hij met een brede glimlacht waardoor zijn prachtige witte tanden goed te zien waren. Bij haar vraag over zijn piercings deed hij glimlachen. "Pijn is een moment opname. Na enkele seconde is het weg. Heb ze ook tegelijk laten zetten dus mijn lip werd een beetje gevoelloos" hij draaide even aan de ringentjes om ze 'goed' te doen. Hij vond haar nieuwsgierigheid wel leuk. Iemand die gewoon vragen stelde zonder zich opgelaten te voelen of onzeker.

____
Kun je op de king antwoorden?Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow

Willow


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 01-02-12

Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Emptyza 31 maa - 7:44

Kan niet, die is foetsie?
~~~

Ze lachtte, "Dat is het hele idee achter die versiertruc" zei ze tinkelend. "geeft niet... Heeft jouw naam betekenis?" vroeg ze hem nieuwschierig en met een glimlach om haar lippen. Ze wist niet of Ryley betekenis zou hebben, het klonk amerikaans, maar misschien betekende het wel iets in een vreemde taal.. In ieder geval vond ze de naam Ryley wel leuk. "zwemmen is leuk hoor, vooral met vreemdelingen." zei ze weer lachend. Ze gaf hem een speels duwtje in de richtingbvan het water maar hield hem vast zodat ze hem alleen maar liet schrikken, was de bedoeling.

~~~
Sorryy niet met Iris gereageerdd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Emptyzo 1 apr - 9:26

"Aahh dus je was inderdaad van plan om mij in het water te gooien en daarna een handdoek aan te bieden. Dat zou niet zo heel slecht idee geweest zijn hoor" zei hij speels tegen Iris. De naam rolde zo heerlijk over zijn tong. Hij vond de naam echt heel leuk klinken en het paste bij haar uitstraling. De manier waarop zij deed en sprak. "Ryley is inderdaad een Amerikaanse naam. Het betekent `roggeveld'. Best grappig eigenlijk want waarom zou je je kind roggeveld noemen? Alleen je zou dat eigenlijk niet weten omdat de naam niet echt op roggeveld lijkt. Zolang mensen dat niet weten zullen genoeg kinderen net zoals mij deze naam krijgen" Daarna voelde hij een zacht duwtje en hoopte dat hij niet in het water belandde. Gelukkig deed zij dit als grapje wat de jongen best kon waarderen. Hij begon zelfs te lachen. "Je had mij bijna te pakken" zei hij plagend terwijl hij zachtjes een paar water spetters op haar spat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Willow

Willow


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 01-02-12

Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Emptydi 3 apr - 3:50

"Uhm, eigenlijk wel ja... Maar je hebt een te leuk koppie om te verzuipen" zei ze grinnekend. En ja ze had er weer uitgeflapt wat ze vond, ze kon ook nooit haar mening voor zich houden... "HEY... gaan we nu met water gooien?" riep ze grinnekend uit en spetterde hem ook weer nat, met een grote grijns op haar gezicht.

Ze luisterde aandachtig naar zijn uitleg, dat hij eigenlijk roggeveld heette. " roggeveld.. Leuk zeg, dat is toch ook brood?" vroeg ze hem grinnekend. Ze moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten en om niets te zeggen, ze plaatste zelfs haar handen voor haar mond. Maar uiteindelijk kon ze zichzelf toch niet meer in de hand houden en stikte ze bijna in haar lach. "Mwahah.... Roggeveld... " zei ze proestend. Maar gelijk daarna sloeg ze haar hand weer voor haar mond en keek hem spijtig aan. "O god sorry hoor... Ik ben echt een enorme flapuit" zei ze blozend en keek hem schuldbewust aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het bloesempark - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bloesempark   Het bloesempark - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het bloesempark
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De omgeving-
Ga naar: