Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De zitruimte

Ga naar beneden 
+3
Noël
Brendon
Jeremy
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyza 17 maa - 20:10

Brendon schoot een stukje omhoog in zijn stoel van schrik toen hij de oh zo bkende stem horde. Hij herstelde zich zo goed mogelijk en keek met een glimlach naar Jeremy. 'Hey...' stamelde hij, pijnzemd of hij niet meer moest zeggen. Het viel hem wel op dat Jeremy zelfs nu meteen in "zijn" stoel ging zitten. 'Waarom praat je met me? Dat veddien ik niet...' zei hjj onverstaanbaar en ook zijn blik ging naar beneden, naar zijn losse veters
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyzo 18 maa - 1:47

Jeremy glimlachtte vriendelijk naar Brendon. "Je hebt foute keuzes gemaakt, maar dat is geen reden je te mijden. Je negeren zal niets oplossen, niet waar?" Zei hij met een lieve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyzo 18 maa - 10:41

Brendon knikte en keek Jeremy toch maar aan, 'Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik heb zoveel stoms gedaan en ik ben zelf gewoon stom en nu ik er over nadenk is het enige wat ik ooit goed heb gedaan jou gelukkig maken voor zo lang het duurde, jou en coco denk ik ook...' zei hij wqt onzeker en hij beet weer eens hard op zijn onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyzo 18 maa - 11:07

Jeremy glimlachtte. "Brendon, je hebt wat stoms gedaan, zelfs meerdere stomme dingen, but don't beat yourselve up about it. Je bent ook een mens, je maakt ook fouten. Dat is essencieel niet erg, alleen dingen weer goed krijgen is wat lastig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyzo 18 maa - 12:32

Brendon grinnikte, 'Eerder onmogelijk...' mompelde hij en hij bleef even stil naar het bloed wat hij net met zijn wijsvinger van zn lip had geveegd starend 'Dankje...' zei hij na een tijdje, 'Daf je me nog een kans geeft, ookal weet je dat ik vrijwel onvergeefelijke dingen heb gedaan... Ik hou echt van je, weet je...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyma 19 maa - 7:16

Jeremy glimlachte. "Geen dank" zei hij vriendelijk, die soort vriendelijkheid die bijna nooit uit zijn stem week, "maar Brendon, ik ben nu met Coco, en dat weet je." Zei hij vriendelijk. Hij wilde Brendon niet kwetsen, maar hij kon hem gewoon niet zeggen dat hij hem ook leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyma 19 maa - 10:40

Brendon zuchtte, 'Ja... Weet ik... Maar ik vond het nodig om het je nog eens te zeggen, vast heel irritant, sorry.' zei hij wat onzeker en hij keek weer naar zijn voeten, hij had zichzelf ik weet nie hoe vaak verteld dat hij zowel jeremy als coco en vooral de combinatie uit zijn hoofd moest zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 10:00

Jeremy glimlachte. "Het is niet echt, het is wel een booster voor mijn zelfvertrouwen." zei hij met een kleine grijns. Hij woelde door Brendons haar. "Maar, heb je grote problemen met mij en... Coco?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 10:14

Brendon glimlachte, maar dit verdween bij de vraag die JEremy stelde, 'Ik vind het niet luek, maar zolang jullie maar gelukkig zijn, vind ik alles goed.' zei hij eerlijk en hij glimlachte toch weer flauwtjes, Ál zou ik er alles voor geven om weer een kus zoals onze eerste met jullie beiden te delen, het klinkt heel stom om dit zo tegen jou te zeggen, met het woord 'jullie', maar ik kan niet tegen je liegen, niet meer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 10:31

Jeremy glimlachte een beetje. "Brendon, je bent lief, en ik vond je geweldig, maar ik vind het zo lastig om voorbij de dingen te kijken die je me hebt aangedaan." Zei hij zachtjes. Hij keek naar zijn voeten. "Ik snap nu dat je van ons beiden houd, maar ik voel me nog steeds bedrogen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 10:45

Brendon zuchtte, 'Ik kan niets goed doen n da weet ik nu echt wel.' zei hij wat geirriteerd en hij drukte zijn kbieeen tegen zijn borst, om vervolgens zijn armen eromheen te slaan, 'Ik zeg toch niet dat je het ook moet doen...' zei hij duidelijk vreselijk van de kaart met de tranen in zijn ogen, 'Ik weet wat ik gedaan heb... Ik hoef het niet te horen, ik was er bij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 10:54

Jeremy's blik verzachtte. "Sorry, Brendon, maar ik... ik herhaal het telkens voor mezelf. Maar het is niet eerlijk tegenover jou om het telkens weer op te halen. Het spijt me." Zei hij zacht, zijn blik dwaalde weer naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptydo 22 maa - 18:55

Brendon had spijt van wat hij gezegd had toen hij Jeremy zo zag. 'Het spijt me, ik bedoelde het nou ook weer niet zo gemeen, maar toch bedankt dat je er op wilt letten. Kijk me nu alsjeblieft even aan terwijl je me verteld dat een deel van je nog van me houdt, want dat voel ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyvr 23 maa - 8:38

Jeremy keek op van de grond, en in Brendons donkere ogen. "Brendon, alsjeblieft.." Zei hij zacht, alsof hij er nog onderuit wilde komen, ookal wist hij dat hij het gewoon wilde zeggen. Hij haalde diep adem en keek hem weer diep in de ogen. "Brendon, ergens... ergens houd ik nog van je."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyvr 23 maa - 12:05

Brendon glimlachte zo breed dat het eng was, 'Zie je, zo moeilijk was dat niet, of wel?' vroeg hij met een knipoog en het aaide even over de rug van diens hand. 'Waarom mag ik dan niet nog zo'n kusje?' vroeg hij met een ondeugende ondertoon, al klonk het meer plagend dan sexverslaafd, zoals het een tijdje geleden wel geklonken zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyvr 23 maa - 12:23

Jeremy moest toegeven, Brendon was een beetje creepy aan het doen. "Brendon, nee, ik ben nu bij Coco. Dat ik ergens nog van je houd betekend niet dat ik te springen sta om je te zoenen." Zei hij verontwaardigd. Hij fronsde. "En je doet een beetje eng op het moment, dat je het even weet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyvr 23 maa - 12:29

Brendon lachte, 'Oh god, ík doe eng, ik ben niet degene die opeens heel toevallig een relatie heeft die gegarandeerd mijn hart zou breken.' zei hij verwijtend, hij vond het maar een kleine kans dt dit passend zou kunnen zijn, maar hij moest het even kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyvr 23 maa - 12:33

Jeremy fronsde en sloeg zijn armen over elkaar. "Wat wil je dáármee zeggen?" Zei hij aangevallen. Brendon deed raar. Zijn houding veranderde met de seconde, en hij was onstabiel. Het ene moment verdronk hij in excuses, daarna smeekte hij hem om te zeggen dat hij van hem hield, dan wilde hij opeens zoenen en daarna was hij plots boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyvr 23 maa - 18:59

Brendon zuchtte, 'Kom op zeg, het zou het perfevte plan zijn, ik breek jullie hart, jullie dat van mij. En als dit niet het geval was zou ik je eens iets zeggen: Je bent niet Coco's enige relatie, die gast is daar niet goed in, ik ben dus njiet de enige.' zei hij zwaar geirriteerd en hij keek Jeremy half boos half hulpeloos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyza 24 maa - 1:58

Jeremy keek Brendon kwaad aan. "Wat weet JIJ er nu weer van!" Riep hij kwaad. "Jij en Coco praatten NOOIT alles wat jullie samen hield was sex. Hij wilde meer en toen liet jij hem gewoon vallen. Dus waag het niet zo over hem te praten." Riep hij kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyza 24 maa - 2:51

Brendon stond kwaad op, 'Wat weet jij DAAR nou weer van, je was er niet bij, of wel? Nee, want dan had je geweten hoeveel Coco en ik gepraat hebben, Ik was gewoon te STOM om ja te zeggen, jij weet niets van de relatie die er werkelijk tussen ons was. Als het alleen sex was zou hij ook niet meer willen, of wel soms?' barstte hij uit, coco en hij hadden niet veel gepraat, maar wel vaak genoeg voor Brendon om te merken dat Coco wel vaker met mensen naar bed ging, in ieder geval voor hij er was, misschien toen ook nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Emptyza 24 maa - 2:57

Jeremy fronsde. "Nee ik was er niet bij nee, maar ik was er wel toen Coco bij me kwam uithuilen. Eikel." Zei hij kwaad. Hij stond op en deed zijn armen over elkaar. "Ik kan voor geen goud geloven dat Coco toen hij met jou was er anderen op nahield. Als dat zo was zou hij nooit zo gebroken kunnen zijn door wat je hem hebt aangedaan." Zei hij kwaad voor hij omdraaide en wegstormde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De zitruimte - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zitruimte   De zitruimte - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De zitruimte
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De rest van de school-
Ga naar: