Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De inham

Ga naar beneden 
+12
Louise
Harriet
Carl.
Daniël.
Baily
Kira.
Katniss
Ryan.
Lake
Jay
Alice
Kylie
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Carl.

Carl.


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 24-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyzo 26 feb - 10:14

Het meisje deed hem na, maar dat maakte Carl niet zoveel uit. "Mooie worp," zei hij lachend en hij keek toe hoe Blub het takje ontweek, omdat het bijna op zijn hoofd was gevallen. Niet dat het meisje daar iets van gezien zou hebben. Hij zuchtte even, op hetzelfde moment dat Blub en Joey verdwenen door de gedachten aan hersenspinsels, maar al snel waren ze weer terug en was er niets meer van te merken dat Carl even ongelukkig was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyvr 2 maa - 22:45

NEW
~~
Met een onuitwisbare grijns op zijn gezicht, zette Coco de laatste stap van het rotsachtige paadje op het zand. Snel deed hij zijn slippers uit om die op te pakken en vervolgens over het strand te rennen. Ergens halverwege draaide hij zich om en riep lachend naar Ryan:' Kom op dan kleintje.' Grinnikend draaide hij zich om, om weer weg te rennen. Ondertussen moest zijn shirt hetzelfde lot ondergaan als zijn slippers en gooide hij ze beiden een stukje verderop in het zand voor hij het water in zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyvr 2 maa - 22:53

Ryan keek Coco even na voor ook hij zijn kleren uittrok en snel achter hem aanspurtte. Diep genoeg in het water dook hij voorover en zwom een stukje. Lachend kwam hij weer boven en keek naar Coco, met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Daarna keek hij naar het strand, het was verlaten. Dat kreeg je wel vaker op de eerste dag dat er gezwommen kon worden, dan was er niemand. Hij moest eerlijk toegeven dat hij met verbazing naar Coco's buik keek. Hij had geen six-pack verwacht bij het ielige persoontje. Maar deze ontdekking zorgde eigenlijke alleen maar voor een goedkeurende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyza 3 maa - 0:57

Coco sprong over een aankomende golf en dook daarbij in het water. De klap van het koude water kwam hard aan, maar was toch ook wel weer lekker. Zodra hij weer bovenkwam was het eerste wat hij deed met zijn hoofd schudden, waardoor de spetters uit zijn haar alle kanten opvlogen. Hij keek grijnzend naar Ryan en zwom snel naar hem toe. Bij zijn blik bleef hij even lachend watertrappelen. 'Bevalt het je?' Zei hij met een brutale grijns waarna hij zijn handen op Ryan's schouders zette en hem naar beneden probeerde te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyza 3 maa - 22:09

"Wat denk je," zei Ryan vrolijk. "Eigenlijk best wel." Hij liet zich onderduwen en zwom onder Coco door. Van achteren trok hij Coco naar beneden en zwom zelf weer naar boven om lucht te halen. "Werken aan uithoudingsvermogen onderwater," zei hij tegen zichzelf, want hij was niet tevreden dat hij maar zo kort onderwater kon blijven. Hij keek naar de plek waar hij Coco onder had getrokken en wachtte tot die boven zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyza 3 maa - 23:01

Met een schreeuw liet Coco zich onderwater trekken en trappelde wild met zijn benen om maar weer naar boven te komen. Zodra hij weer bovenwater kwam, proestte hij het uit en veegde zijn haar voor zijn ogen weg. Hij wendde zich naar Ryan en zei lachend: 'Gemenerik.' Speels keek hij Ryan even in de ogen, waarna hij hem wegduwde en zelf op zijn rug van hem vandaan zwom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyza 3 maa - 23:05

Met een stevige slag zwom Ryan er achter aan. Hij greep Coco bij zijn voet en trok heb naar zich toe. "Jij begon, hoor," zei hij lachend. "Ik ging alleen maar over op zelfverdediging." Hij keek Coco even speels aan en begon weer in de richting van het strand te zwemmen, ze dreven een beetje ver de zee op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 7:56

Coco grinnikte en zei:' Dat is waar.' Snel zwom hij achter Ryan aan, al raakte hij achterop, omdat hij zeker niet zo snel was als Ryan, maarja wat wilde je ook. Ryan was een getrainde sportfanaat en dan kwam hij als klein tenger maar gespierd jochie. Niet dat hij het erg vond, het was altijd leuk om naar zo'n mooi lichaam te kijken. Gelukkig waren er nog golven die hem soms even meevoerden, anders was hij nu al lang uitgeput geweest. Zodra hij weer grond onder zijn voeten kon voelen, stopte hij dan ook met zwemmen om even uit te puffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:03

Ryan was doorgezwommen en had niet gemerkt dat er grond onder zijn voeten zat, tot hij met zijn buik over de bodem schoof. Hij grinnikte, bleef zitten en draaide zich om. Hij keek naar Coco, die het kennelijk wat zwaarder had gehad dan hij. Hij moest toegeven dat hij ook beter kon rennen dan zwemmen, maar een groot probleem was het niet. Hij nam de jongen even in zich op en wenkte hem uiteindelijk dichterbij te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:10

Coco grinnikte weer toen hij Ryan zag wenken. Hij was vandaag in een erg vrolijke bui, dat was wel te merken aan het constante gegiechel. Half-zwemmend, half-lopend kwam hij naar Ryan toe tot hij bij hem was en zich op zijn knieën naast hem liet zakken. Zijn handen zette hij aan weerszijden van de jongen en hij bewoog vlug zijn gezicht naar het zijne om een vurige kus te starten. Zoenen in de branding, er waren niet veel meer romantische dingen die dat konden overtreffen, tenzij je het misschien bij zonsondergang deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:16

Ryan was even verrast, maar zoende al snel even vurig terug. Hij sloeg zijn armen om Coco heen en liet zich achterover vallen, in het zachte zand. Na de zoen keek hij even naar Coco. "Waar komt de naam Coco eigenlijk vandaan?" vroeg hij plotseling, gewoon uit nieuwsgierigheid. "Want, nou ja, het is niet echt...." Hij zuchtte even. "Je snapt denk ik wel wat ik bedoel." Zijn blik liet zien dat hij het niet slecht bedoelde, hij was alleen nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 9:01

Coco trok even zijn wenkbrauw op bij de onverwachtse vraag, maar schoot toen in de lach. Nadat hij uitgelachen was, ging hij naast Ryan zitten en keek met een glimlach op hem neer. 'Oké, maar je moet niet gaan lachen hoor.' Zei hij even met een serieuze blik. 'Coco is namelijk mijn meisjesnaam, voor als ik als meisje geboren zou worden, en omdat ik haat aan mijn echte naam heb, heb ik Coco ervoor in de plaats gekozen.' Hij haalde zijn schouders grijnzend op om te eindigen met:' Kan ik er wat aan doen dat alles aan mij gay is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 6:36

"En je gaat mij natuurlijk niet vertellen wat die naam die je haat is?" vroeg Ryan, met opgetrokken wenkbrauw. Hij keek even met een pruillipje naar Coco, maar zijn ogen lieten zien dat hij het allemaal wel goed vond. Hij legde zijn handen onder zijn hoofd en bleef even lekker liggen, genieten want het water dat om hem heen spoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 8:01

Coco trok even een nadenkend gezicht en liet zich zo op zijn zij zakken naast Ryan. 'Als jij het aan niemand doorvertelt... ik wil je het zelfs nooit horen zeggen. Dus waag het niet om me zo te gaan noemen.' Zei hij waarbij zijn vinger in Ryan's borst priemde, al ging het niet hard. 'Mijn echte naam...' Zei hij zacht waarna hij zich helemaal naar Ryan's oor boog. 'is Steven.' Zelfs bij het vertellen van zo'n simpel iets, kon hij zijn stem erg sensueel laten klinken. Snel trok hij zijn hoofd terug en legde daarbij zijn hand over Ryan's mond. 'En nu mag je het ook niet zeggen, want dan vermoord ik je echt.' Zei hij deze keer weer dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 8:14

In Ryans ogen lichtte even wat ondeugends op. "Dat is geen vreselijke naam," zei hij, nadat hij Coco's arm had weggetrokken. "Op die manier kan ik ook wel gaan zeuren over Ryan. Maar goed, ik zal niet zeggen. Maar dan wil ik wel wat terug." De ontdeugende twinkeling was weer terug in Ryans ogen en hij grinnikte even vrolijk. Hij zou niets vreselijks vragen, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 8:33

Coco trok grijnzend een wenkbrauw op en liet zijn vinger van Ryan's borst naar beneden glijden, over de gespierde buik. Net boven de zwembroek stopte die en begon daarna figuurtjes op zijn buik te tekenen. 'Oh.. en wat mag dat dan wel zijn?' Vroeg hij met een speelse grijns en zette zijn elleboog in het zand, zodat hij met zijn hoofd op zijn hand kon steunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 8:40

"Dat je mij je beste zoen geeft die je kan geven," zei hij met een grote grijns. "Ik weet, het slaat nergens op. Maar toch." Hij keek Coco even diep aan en genoot van het uitzicht in die ogen, iets wat je alleen had als je verliefd was.
Ondertussen merkte het onderbewustzijn op dat het knagende gevoel zich al een paar dagen niet had laten horen. Maar toch was er enige twijfel of dat wel een goed teken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 8:49

Coco grinnikte en streek weer met zijn vinger naar boven om tenslotte zijn hand in Ryan's nek te laten liggen. ' Dat doe ik toch altijd al, maar wie weet, misschien breek ik nu mijn record wel.' Zei hij lachend waarna hij voor de tweede keer op zijn knieën over Ryan heen ging zitten. Hij legde zijn handen in de holtes die tusse Ryan's nek en kaak zaten en boog zich voorover. Eerste kuste hij Ryan's lippen een paar keer waarbij hij ze maar heel licht aanraakte, maar drukte uiteindelijk zijn lippen vol op die van Ryan en zoende hem vol passie, waarbij soms wat lip-bijten en likken hoorde. Alles ging wel zacht en soms deed hij het wat rustiger aan. Dan sloot hij zijn lippen weer om ze het volgende moment alweer te openen en weer langs Ryan's lippen te likken, maar deze keer als een stille vraag voor toegang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 8:53

Ryan sloeg zijn armen om Coco heen en ging vrolijk overal op in. Coco overtrof zichzelf nu wel. Het was alleen moeilijk om te glimlachen tijdens het zoenen. Na een tijdje, toen Coco klaar was, zei hij: "Ja, je hebt jezelf wel overtroffen." Hij werd een beetje rood en zoende Coco nu op zijn beurt een aantal lange keren. Met een plofje liet hij zijn hoofd uiteindelijk weer op het zand vallen en hij keek Coco heel diep aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 9:02

Coco glimlachte breed en strekte zijn benen naar achter om zijn bovenlichaam rustig op Ryan's borstkast te laten zakken. 'Hmmm... ik vind het echt fijn zo.' Zei hij waarbij hij Ryan even aankeek, maar al snel zijn wang op Ryan's borst liet rustten. Stilletjes luisterde hij naar de hartslag die heel zacht te horen was. Kort schoot er een rilling over zijn rug toen het toch wel koude water voor de zoveelste keer over zijn voeten spoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptydi 6 maa - 2:14

Ryan zei niets en bleef met zijn armen om Coco heen even liggen. Bij de koude rilling wreef hij hard over Coco's rug, iets wat goed werkte als je iemand op wilde warmen. Door de rust waarin hij zich nu bevond, kreeg hij de tijd om even na te denken. Het waren vooral rooskleurige gedachten, waar Ryan een grote glimlach van kreeg. Alleen zijn onderbewustzijn merkte dat het knagende gevoel weer begon te schreeuwen. Maar Ryan zelf richtte zijn hoofd op en keek Coco even aan. "Dus, wat zijn de plannen?" vroeg hij. Ze waren gaan zwemmen en daar waren ze voor zijn part nog niet klaar mee, maar misschien had Coco al een idee voor een volgende keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptydi 6 maa - 3:58

Coco voelde door de wrijving warmte op zijn rug ontstaan en hij sloot genietend zijn ogen. Dit was weer echt zo'n moment dat hij bijna in Ryan zou willen kruipen, al werd dat dan zo dicht mogelijk tegen hem aan. Bij de vraag keek hij weer even op naar Ryan en glimlachte waarna hij na begon te denken. 'Hmm voor een volgende keer misschien... weet ik veel naar een park of beter.. naar een pretpark!' Zei hij enthousiast met een grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptydi 6 maa - 4:11

"Dat zou leuk zijn," zei Ryan en hij gaf Coco een zoen. "Maar eerst zwemmen, ik krijg het koud." Hij kwam overeind en tilde Coco op. Hij liep de zee in en toen het diep genoeg was, gooide hij Coco in het water. Hij bleef staan waar hij stond en wachtte tot zijn vriendje weer boven zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptydi 6 maa - 6:13

Coco knikte instemmend en wilde al opstaan toen Ryan hem opeens optilde. Hij spartelde om los te komen uit zijn greep, maar hij wist al dat dat onmogelijk was. Toen hij gegooid werd slaakte hij een gil en sloot snel zijn ogen voor hij in het water belandde. Snel daarna kwam hij alweer boven, weer proestend en hij krabbelde snel overeind waarna hij op Ryan afstapte. 'Bitch! Als je dat nog één keer doet dan zal ik je eens een lesje leren.' riep hij quasi-boos uit. Niet dat hij het echt erg had gevonden, maar toch..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan.

Ryan.


Aantal berichten : 669
Registratiedatum : 31-01-12

De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Emptydi 6 maa - 6:16

Ryan trok een wenkbrauw op en keek Coco aan. "Ga je mij dan in het water gooien?" vroeg hij lachend. Hij zag heus wel dat Coco speelde dat hij boos was, maar hij moest toegeven dat hij beangstigend goed was. Hij dook voorover in het water en ging verderop weer staan. "Je zult me dan trouwens wel eerst moeten pakken." Hij stak zijn tong uit en zwom bij Coco vandaan, achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De inham          - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De inham    De inham          - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De inham
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De omgeving-
Ga naar: