Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het familieweekend

Ga naar beneden 
+9
Coco
Alison
Daniël.
Jeremy
Brendon
Jared
Jane
Alice
Scarlett
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Kelsey.

Kelsey.


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 16-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyza 3 maa - 23:47

Kelsey had haar ouders al een tijdje geleden gevonden. Aan de ene kant was ze ontzettend blij om hen te zien, ze kon lastig ontkennen dat ze geen heimwee had. Aan de andere kant was ze nog steeds kwaad op haar vader dat hij haar naar deze school had gestuurd. Toch was ze nu druk in gesprek met haar ouders, over hoe het thuis ging, over de paarden die ze in grote getallen bezaten. Maar ook was het onderwerp Daniël niet te vermijden natuurlijk. Zoals moeders het altijd opviel, viel het ook bij haar moeder op dat Kelseys ogen straalde als ze het over hem had. "Jullie zullen hem misschien nog wel ontmoeten vanmiddag." beloofde ze haar ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 0:11

Coco glimlachte breed naar Zoey en zei vrolijk:' Oké dan, let's go.' Zijn wangen lichtten iets roze op bij Brendon's knipoog, waarop hij zich snel omdraaide om hen voor te gaan. Wat bedoelde Brendon nou weer met die knipoog? Of moest hij het niet al te serieus opvatten? Hij schudde kort met zijn hoofd om die gedachten er maar uit te krijgen. Bij Brendon hoorde hij zich geen zorgen te maken, over niks. Hij wierp een blik achterom naar Brendon en vertraagde zijn pas even zodat hij naast hem kwam te lopen. Terwijl hij hem met een grijns aankeek, zocht hij zijn hand op en pakte die stevig vast. Hij vond deze situatie eigenlijk wel leuk, niemand kon hem ergens van beschuldigen als hij bij Brendon wilde zijn en ze konden gewoon hun gang gaan, grotendeels dan.
Suzy ging ondertussen naast Zoey lopen en keek vragend naar haar terwijl ze zei:' Vind jij het niet raar dat je broer homo is? Ik bedoel, ik vind het niet erg ofzo dat Coco het is, maar ik vind het gewoon een raar idee dat hij meisjes niet leuk kan vinden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 0:18

ow gosh dit is erg... xdd
---

Alice glimlachte naar hem. 'Oké, als jij het zegt' zei ze. En toen stonden ze opeens voor de deuren van de zaal waar alle ouders waren. Voor de zekerheid haalde Alice haar arm toch uit die van hem, ze wilde geen verkeerde indruk geven. Binnen was het vreselijk druk, overal stonden leerlingen met hun ouders, broertjes, zusjes, oma's, opa's, ooms en tantes. Even slikte Alice, dit was best pijnlijk voor haar maar gelukkig was ze hier niet alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël.

Daniël.


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 13-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 4:40

Jup heel erg XD Ik voel me schuldig over dat Daniël Kelsey straks gaat kwetsen..
__________
Daniël hield de deur open voor Alice, zodra hij in de zaal stond kwam zijn moeder eigenlijk meteen aangelopen. Ze trok Daniël in een warme omhelzing en glimlachte liefde vol naar hem. 'Ik heb je gemist, gaat het allemaal goed?' vroeg ze hem met een brede glimlach. Daniël lachte eventjes kort. Zijn moeder was zo iemand waarbij je je meteen thuis voelde. Ze keek eventjes nieuwschierig om Daniël heen naar Alice. Daarna keek ze Daniël weer aan met een vragende blik. 'Mam, dit is Alice. Ze is een goede vriendin van mij, en gezien het feit dat haar ouders niet komen heb ik haar gevraagd om bij ons te blijven,' zei hij tegen haar. Op die woorden liep zijn moeder om hem heen en glimlachte vrolijk naar Alice. Ze stak haar hand beleefd uit. 'Elenor, de moeder van Daniël,' zei ze met een glimlach.
Zijn vader had Daniël nog nergens gezien, die zou wel weer ergens opgehouden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 7:17

Alice keek naar de warme omhelzing en lieve woorden. Even voelde ze een steek in haar hart, maar zo lang ze naar Daniëls gezicht keek voelde ze zich wel iets beter. Met een lieve glimlach schudde ze Elenor's hand. 'Ik ben Alice' zei ze een beetje verlegen maar niet trutterig. Ze bleef natuurlijk een best stoer meisje. 'Ik hoop dat u het niet erg vindt dat ik vandaag met jullie mee ga..
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël.

Daniël.


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 13-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 7:23

De moeder van Daniël glimlachte lief. 'Natuurlijk is dat geen enkel probleem, hoe meer zielen hoe meer vreugd,' zei ze met een lieve glimlach naar Alice. Daniël was blij dat zijn moeder zo open was tegen Alice. Dat was goed. Nu zag hij zijn vader ook aankomen. Hij kreeg een klopje op zijn rug, meer niet. Zijn vader was een heel stuk minder open, er kon niet eens een glimlach vanaf naar Daniël. Achja, hij was het ondertussen wel gewend. Hij keek eventjes door de menigte of hij Kelsey zag, maar hij kon haar zo vlug niet vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 7:30

Alice zag de vader van Daniël aan kwam lopen. Ze durfde zich niet aan hem voor te stellen, hij leek zo streng. Even snapte ze niet hoe hij het land kon regeren, hij leek niet op wat ze van hem vernomen had in het nieuws. Zijn moeder was wel een schat, 'Bedankt mevrouw' zei ze beleefd en ze ging even met haar hand door haar lange zwarte haren, die nu tot op bijna haar middel kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey.

Kelsey.


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 16-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 7:49

Het was niet zo lastig om de vader van Daniël tussen de menigte door te vinden. Mensen begonnen te fluisteren en sommige zelfs te wijzen naar de machtigste man van Amerika. En waar hij was moest Daniël ook zijn redeneerde ze. Ze trok haar ouders mee in de richting van Daniël. Al snel zag ze hem staan in de buurt van een donkerharig meisje dat ze niet kende en zijn ouders. Kelsey droeg een donkere lange spijkerbroek de overduidelijk van een of andere designer was, erboven droeg ze een wit tuniekje van een enorm zachte stof. "Heey" groette ze Daniël vrolijk. Normaal gesproken zou ze hem direct gezoend hebben, maar in dit geval taste ze eerst een beetje de situatie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël.

Daniël.


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 13-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 7:52

Daniël had Alice aan zijn vader voorgesteld en zijn vader had zijn hand beleefd uitgestoken. Er was een lichte glimlach op zijn gezicht komen te staan alleen kreeg Daniél niet het idee dat die glimlach gemeend was. Zijn gezicht lichtte iets op toen hij Kelsey aan zag komen. Hij sloeg een arm om haar heen en drukte een kus op haar wang. 'Mam, pap dit is Kelsey,' zei hij met een grote glimlach. Daarna richtte hij zich op de ouders van Kelsey en stak zijn hand uit. 'Ik ben Daniël,' zei hij tegen hen. Het leek hem overbodig om te vertellen dat ze verkering hadden met elkaar, dat was wel overduidelijk namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 7:56

Alice beet op haar lip toen ze Kelsey aan zag komen, maar schudde toch vriendelijk de hand van de president. Het vrolijke vriendje vriendinnetje voorstel gedoe maakte haar ziek en in haar hoofd vervloekte ze Kelsey met al de scheldwoorden die ze kende -en dat waren er heel veel-. Even keek ze Daniël aan maar die leek het te druk te hebben met Kelsey. Gosh, waarom was ze hierheen gegaan? Beter zat ze nu alleen op haar kamer, alles liever dan dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:12

Kelsey schudde de hand van de ouders van Daniël en glimlachte even naar hen. Haar ouders schudde de hand van Daniël en stelde zich op hun beurt voor aan Daniël. Kelsey keek even opzij naar het donkerharige meisje dat een beetje uit de toom leek te vallen. Doordat ze ze vrolijk was kon het haar op het moment ook niet zoveel schelen dus stak ze haar hand vriendelijk uit naar het meisje. "Kelsey" noemde ze haar naam, alsof dat nog nodig was, maar wist zijveel dat Alice een hekel aan haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:17

Alice keek Kelsey een beetje verbaasd aan. 'O, ik ken je nog wel' zei ze met lieve stem en met een glimlachje. Ze gedroeg zich lief en niemand zou dit opvallen, behalve Daniël misschien, maar die zou het wel begrijpen. Kort schudde ze de toegestoken hand omdat andere mensen anders raar over haar zouden gaan denken. 'Alice',
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël.

Daniël.


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 13-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:24

Daniël hield zijn arm om Kelsey heen. Hij keek Alice kort aan met een lieve glimlach, gewoon om haar een beetje te bemoedigen. Misschien had hij haar niet mee moeten vragen, maar het was voor hem ook verkeerd geweest om haar alleen te laten. Daarna keek hij weer naar Kelsey, hij wist niet zo goed wat hij met deze situatie aan moest. Hij had Kelsey niet verteld dat Alice hem leuk vond, en hij was niet van plan om dat te gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey.

Kelsey.


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 16-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:36

Kelsey glimlachte naar Alice, ze had geen idee dat dat meisje erop uit was haar vriendje te stelen. Nee, eigenlijk wist ze nauwelijks wat over haar. Daniël had haar wel eens vaag over Alice verteld, maar toen was haar aandacht wel bij andere dingen geweest. "aangenaam." antwoorde ze nog voor ze zich weer naar Daniël draaide. "Wat gaan we nu doen?" vroeg ze vroljk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:42

Alice moest bijna kotsen van Kelsey's vrolijkheid maar speelde toch mee. 'Ja' zei ze. Gelukkig leek de moeder van Daniël zich iets over haar te ontfermen en ze vroeg naar Alice hobby's. Alice begon te vertellen over dingen die ze leuk vond terwijl de andere mensen een beetje discussieerden over wat ze zouden gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 8:53

Coco schreef:
Coco glimlachte breed naar Zoey en zei vrolijk:' Oké dan, let's go.' Zijn wangen lichtten iets roze op bij Brendon's knipoog, waarop hij zich snel omdraaide om hen voor te gaan. Wat bedoelde Brendon nou weer met die knipoog? Of moest hij het niet al te serieus opvatten? Hij schudde kort met zijn hoofd om die gedachten er maar uit te krijgen. Bij Brendon hoorde hij zich geen zorgen te maken, over niks. Hij wierp een blik achterom naar Brendon en vertraagde zijn pas even zodat hij naast hem kwam te lopen. Terwijl hij hem met een grijns aankeek, zocht hij zijn hand op en pakte die stevig vast. Hij vond deze situatie eigenlijk wel leuk, niemand kon hem ergens van beschuldigen als hij bij Brendon wilde zijn en ze konden gewoon hun gang gaan, grotendeels dan.
Suzy ging ondertussen naast Zoey lopen en keek vragend naar haar terwijl ze zei:' Vind jij het niet raar dat je broer homo is? Ik bedoel, ik vind het niet erg ofzo dat Coco het is, maar ik vind het gewoon een raar idee dat hij meisjes niet leuk kan vinden.'

Brendon kneep zachtjes in Coco's hand nu deze om de zijne gesloten was, als een soort speelse manier om steun te zoeken nu hij het zo vreselijk vond wat er met Jeremy gebeurt was, zoals hij altijd deed bij Coco. ALs hij bij hem was kon hij alles even vergeten, dit klonk misschien als ware liefde, maar toch was het anders als de ware liefde die hij bij Jeremy had gevoeld. Hij wist niet pecies welke de echte was, en angezien Jeremy hem niet eens normaal wilde aankijken hoopte hij op dit moment dat het bij Coco het geval was.

Zoey grinnikte om wat Suzy had gezegd, 'Ik vind het helemaal niet vreemd, ik ben zelf namelijk lesbisch...' zei ze met een knipoog naar het meisje, 'En Brendon kan meisjes oom leuk vinden, het maakt hem niet echt uit op welk geslacht hij verliefd wordt.' legde ze uit, ze mocht dit meisje wel, ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyzo 4 maa - 9:48

Zodra ze de zaal uitliepen, was het meteen al een stuk rustiger en Coco durfde het dan ook wel aan om een kus op Brendon's wang te geven. Hij moest er niet aan denken wat er zou gebeuren als Ryan hem zo samen met Brendon zag. Geen zorgen... geen zorgen... dacht hij snel waarbij hij zijn ogen even dichtkneep. 'Wil je weer het hele verhaal erbij horen Suzy of mag ik dat dit keer achterwege laten?' Zei hij waarbij hij even omkeek naar de meiden.
Suzy keek met grote ogen naar Zoey. 'Echt? Wow dat had ik niet verwacht. Lekker dan, ben ik hier de enige hetero.' Zei ze lachend, duidelijk makend dat ze het niet serieus meende. Bij Coco's vraag riep ze al snel:' Ja! want Zoey heeft het nog niet gehoord en ik ben het alweer vergeten.'
Coco zuchtte en haalde uit zijn kontzak een flyer met daarop allerlei informatie over RMA. 'Maar dan wel een ingekorte versie hoor.' Zei hij tegen Suzy waarna hij even met zijn ogen rolde richting Brendon. 'Ze verwacht dat ik alles over deze school weet terwijl als ik het haar vertel ze het gewoon vergeet.' Zei hij grinnikend. Terwijl ze door de gangen liepen begon hij dus op te lezen van het papiertje en vertelde daarbij over het verleden, de verschillende plekken in de school en blablabla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël.

Daniël.


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 13-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 6:48

Alice schreef:
Alice moest bijna kotsen van Kelsey's vrolijkheid maar speelde toch mee. 'Ja' zei ze. Gelukkig leek de moeder van Daniël zich iets over haar te ontfermen en ze vroeg naar Alice hobby's. Alice begon te vertellen over dingen die ze leuk vond terwijl de andere mensen een beetje discussieerden over wat ze zouden gaan doen.

Daniël keek eventjes naar zijn moeder en Alice. Hij was blij dat iemand zich ontfermde over haar. Hij keek eventjes naar Kelsey. 'Het maakt mij niet zoveel uit, we kunnen de campus laten zien,' zei hij met een glimlach. Nog steeds hield hij zijn arm om Kelsey heen. Het voelde prettig aan vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise

Louise


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 19-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 6:56

Kelsey knikte instemmend "Ja dat klinkt als een goed plan en daarna zouden we naar die picknik kunnen gaan?" ze keek even vragend het groepje rond. Ook keek ze even naar Alice die met de moeder van Daniël stond de praten. Kelsey begreep niet echt waarom ze erbij was. Maar op het moment kon het haar net zoveel schelen, ze was allang blij dat ze bj Daniël was. Ook Kelesy had haar arm om hem heen geslagen, het was fijn om zo dicht tegen elkaar te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 6:59

Alice keek een beetje verbaasd op en keek de kring rond. Het leek haar op zich wel een goed idee, al had ze er totaal geen zin in. Ze knikte kort en instemmend maar wendde zich toen tot Daniël. 'Kan ik je zo even apart spreken' vroeg ze aardig, maar je kon een klein beetje ergernis in haar stem horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël.

Daniël.


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 13-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 7:04

Daniël glimlachte nog steeds. 'Nou, laten we dat dan maar gaan doen,' zei hij tegen de groep. Toen Alice haar vraag uitsprak hoorde hij de ergenis. Hij keek haar met een schuin hoofd aan. 'Natuurlijk kan dat,' zei hij tegen haar. Hij kon haar moeilijk dingen weigeren, hij hoopte maar dat ze niet weg wilde gaan. Heel eventjes drukte hij een kus op de wang van Kelsey. 'We zijn zo weer terug, begin anders alvast aan de rondleiding,' zei hij tegen de rest van de groep waarna hij naar Alice keek en richting de deur begon te lopen zodat ze hem apart kon spreken zoals ze wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 7:11

Alice liep met hem door de drukke mensenmenigte en op de gang bleef ze staan. Met haar rug tegen de muur keek ze hem berekenend aan. 'Daniël, dit wordt hem niet, ik denk dat ik beter maar kan gaan' zei ze zachtjes en ze ging met haar hand door haar zwarte haar waar ze er in de punt een klit uithaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël.

Daniël.


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 13-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 7:14

Daniël keek Alice recht aan. Hij schudde zijn hoofd. 'Alsjeblieft, ga niet weg,' zei hij tegen haar. Hij zou zich verschrikkelijk voelen als ze de hele dag alleen zou zijn. Misschien was dat een beetje egoïstisch. Ja, dat was het wel zeker, want hij wist hoe moeilijk die voor haar moest zijn. Hij keek haar met zijn smekende ogen aan. 'Ik wil niet dat je de hele dag alleen bent terwijl wij het gezellig maken,' zei hij daarna tegen haar. 'Probeer het gewoon nog eventjes,' ging hij toen verder. nog steeds met die smekende ogen van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 25

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 7:19

Alice kon bijna niet tegen hem op, met die smekende ogen. 'Het maakt me niet uit als ik alleen ben, dat ben ik zo vaak' mompelde ze terwijl ze hem met al net zulke grote ogen aankeek. 'Ik wil je echt geen verdriet doen maar ik weet niet wat ik erger vind. Alleen zitten of... dat. Ik ben sowieso niet goed met familie dingen, ik weet niet hoe dat hoort.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise

Louise


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 19-02-12

Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Emptyma 5 maa - 7:47

Kelsey knikte naar Daniël, "Is goed." ze keek even naar Alice die met hem wegliep. Dat meisje moest hem niet de hele tijd opeisen, daar zou ze al snel genoeg van krijgen. Ze bleef de twee nog even nakjken voor ze zich weer tot haar ouders en die van Daniël richtte. "Ik laat jullie eerst wel de school van binnen zien." ze glimlachte even naar de ouders die al druk in gesprek kwamen. Het onderwerp was niet erg moeilijk te raden: politiek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het familieweekend - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het familieweekend   Het familieweekend - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het familieweekend
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: Activiteiten-
Ga naar: