Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Stairs – café in het centrum van Malory

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 2:57

In het centrum van Malory bevindt zich een knus café genaamd The Stairs.
Die naam heeft het gekregen, omdat de kroeg uit drie verdiepingen bestaat.
Regelmatig worden er openstage avonden georganiseerd of zijn er livebands. Op elke verdieping is dan weer een andere soort muziek te horen.
Overdag heeft het café iets weg van een koffiehuis en ’s avonds van een Engelse pub.
Er zijn onder andere een bar, statafels, comfortabele banken, een openhaard en pooltafels te vinden.
Het is een geliefd café bij leerlingen van de Royal Malory Academy om even stoom af te blazen.


Laatst aangepast door Jared op za 25 feb - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 2:57

Jared zat ergens vlakbij de ingang van the Stairs aan de bar. Zijn handen lagen kalm om het glas met alcoholvrije drinken (tja, hij was nog geen 21), maar ondertussen klopte zijn hart sneller dan normaal.
Dat had ook een duidelijke reden: Lesley had hem ge-sms’t om hier en nu af te spreken!
Gelijk toen Jared hier aan terugdacht, of beter gezegd aan Lesley terugdacht, verscheen er weer een glimlach rond zijn lippen.
Het moment waarop hij het smsje had gekregen en gelezen, werd duur betaald doordat hij spontaan zijn bord met avondeten had laten vallen, midden in de eetzaal. Maar eigenlijk had Jared er minstens nog drie avonden zonder warm eten voor over om met Lesley te kunnen uitgaan.

Verwachtingsvol bleef Jared af en toe blikken op de ingang van het café werpen, hopend dat daar ineens Lesley in volle glorie zijn entree zou maken. Maar tot nu toe was dat helaas nog niet gebeurd.
Jared kon niet precies inschatten hoe hij zou reageren als Lesley op het laatste moment toch niet kwam opdagen, óf juist wel. In ieder geval zou hij het ‘luchtig’ spelen, al was er ondertussen iets heel anders in zijn lichaam en gedachten aan de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 3:18

Iets aan de late kant kwam Lesley uiteindelijk binnenlopen, hij had een simpele spijkerbroek aan en een shirt dat zijn spieren goed liet uitkomen. Hij keek snel rond en zag al snel Jared zitten. Het had eventjes geduurd voordat hij de moed had gevonden om hem te sms'en, hij was eigenlijk bang geweest om dat te doen. Uiteindelijk had hij bedacht dat hij geen kwaad kon, Jared had immers de eerste stap gezet. Ondertussen zeurde er constant een stemmetje in zijn hoofd dat hij dit niet moest doen, dat hij Jared geen hoop moest geven. De kans dat er iets uit zou komen was erg klein. Hij wist van zichzelf dat hij niet goed was in relaties, hij kwetste mensen te snel.
Zodra hij Jared in beeld had gekregen liep hij op hem af en nam plaats op de barkruk naast hem. 'Heey, sorry dat ik zo laat ben,' zei hij verontschuldigend. Al snel zag hij dat Jared al wat te drinken had besteld en wenkte de barman om voor hemzelf ook een glas fris te bestellen. Alcohol mocht hij drinken, maar hij had het een tijdje geleden afgezworen omdat het verkeerde dingen in hem naar boven haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 3:48

Voor de zoveelste keer keek Jared opzij. Zijn gezichtsuitdrukking was neutraal, maar een brede glimlach explodeerde op zijn gezicht bij het zien van Lesley. Oh brother, God must really love us! was het eerste dat Jared dacht terwijl hij ongegeneerd Lesley bestudeerde.
Bij Lesley borst bleef zijn blik hangen. Misschien had hij van tevoren geen slokje drinken moeten nemen, want nu proestte hij het haast uit. Gelukkig kon hij de schade beperken door zijn hand snel voor zijn mond te slaan.

Rawr...

Op het moment dat Lesley naast hem plaatsnam, was het alsof Jared ineens weer in een soort roes verkeerde. Licht glimlachend, hing hij zijn ogen in de zijne.
'Heey, sorry dat ik zo laat ben,' zei Lesley verontschuldigend.
Zijn stem… Het voelde als een elektrisch schokje dat gelijk adrenaline in zijn lichaam pompte. Jareds ogen glinsterde speels. “Hee lek.. Lesley.” nog net wist hij het toepasselijke woord ‘lekkerding’ te vervangen voor Lesley. Wauw, dat had een aparte situatie opgeleverd, als hij nu al zo begon… Grijnzend sprak Jared verder: “Geeft niet. Ik ben een keer wat vroeg.” Hij haalde zijn schouders op en nam nog een slok van zijn drinken, zonder naar Lesley te kijken om er zeker van te zijn dat hij zich niet weer zou verslikken.
Met een opgewektheid die Jared niet vaak zo heftig had, zette hij daarna zijn glas weer op de bar en draaide zich nu geheel naar Lesley toe. Zijn ene elleboog leunde op de bar en zijn hoofd steunde op zijn hand. “Wat leuk dat je me hebt uitnodigd.” begon Jared weer te spreken, maar dit keer schuilde er iets uitdagends in zijn stem. Aangezien Lesley hem had uitgenodigd, schatte hij in dat dit niet echt kwaad kon. “Maarreh.. dat zet me eigenlijk wel even aan het denken. Wat bracht jou er zo toe met mij af te spreken?” Jared was iemand die niet graag om de feiten heen draaide. Hij probeerde op deze manier enige duidelijkheid te krijgen over wat er precies speelden tussen hen. Natuurlijk hoefde niet alles uitgesproken te worden. Nee, het was juist veel leuker om een beetje te spelen, maar dit was wat hij sinds hij het smsje had ontvangen, had willen vragen en nu kon hij zich daarom even niet inhouden.
Jared knipperde een paar keer snel achter elkaar, glimlachte charmant en keek Lesley diep in de ogen, brandend van nieuwsgierigheid en verlangend naar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 3:54

Lesley glimlachte breed, hij hoorde de verspreking van jared maar half, hij besloot het zo maar te laten. Kort beet hij op zijn lip, hij was niet iemand die meteen zijn hart op tafel legde. Al helemaal niet iemand die recht door zee was, hij vond het altijd moeilijk om te vragen waar het op stond. Hij was dan ook lichtelijk geschrokken door de directe vraag. Toch vond hij het ook wel prettig, dat Jared dat vroeg moest immers wat betekenen. 'Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij besloot er op in te gaan,' zei hij toen met een scheve grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 4:29

'Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij besloot er op in te gaan,' klonken de verlossende woorden van Lesley. Hoewel..verlossend.. Jareds hart begon juist alleen maar sneller te bonken door deze indirecte bevestiging.
Jared boog op zijn beurt een stukje naar voren zonder dat zijn blik op iets anders gericht was dan de mooie ogen voor hem. Een klein stukje was het maar dat hij overbrugde. Het was een subtiele move. Precies zoals Jared wilde dat het zou gaan, subtiel. “Oh..?” fluisterde hij met een ietwat schorre stem en liet zijn blik even afdwalen naar Lesleys lippen waarbij hij zich direct afvroeg hoe die zouden smaken..
Nee, Jared moest sowieso niet dichterbij komen, als hij normaal adem zou willen kunnen blijven halen. “Dus je bent gekomen om mijn wond nog eens te inspecteren?” maakte Jared ineens zijn zin af. Hij liet het expres serieus klinken, maar al snel brak zijn grijns weer door en boog hij weer achterover. Het was duidelijk dat hij er niets van meende. Natuurlijk was hij, waren ze beiden, hier niet gekomen om zich bezig te houden met iets onbelangrijks als een kleine wond. Nope, hier was iets groters, iets diepers bezig..
Zonder verder nog iets te zeggen nam Jared grinnikend een slokje van zijn drinken.
Hij liet met opzet een korte stilte tussen hen hangen voor hij zich toch weer op Lesley richtte. “Maar je moet wel beseffen dat ik niet zo snel meer iemand aan me laat zitten, als ik diegene nauwelijks ken.” zei Jared op verleidelijke toon. Zijn ene wenkbrauw schoof daarbij iets omhoog. Hij hield ervan om zijn zinnen met een dubbele betekenis te beladen. Lesley zou er zo doorheen moeten kunnen prikken en dát was precies wat Jared wilde. “Dus..mag ik misschien iets meer over mijn mysterieuze redder in nood weten?” vroeg hij vervolgens met een bescheiden grijnsje.
Ondanks dat Jared meestal spontaan was, vertelde hij niet altijd even makkelijk over zichzelf. Dat kwam vooral omdat hij alles en iedereen om hem heen gewoon veel interessanter vond en Lesley had daar een extra speciale positie in.

--
sorry, het duurde even. laptop liep weer eens vast.. -__-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 4:43

Lesley glimlachte nog steeds, als Jared in de buurt was scheen die niet van zijn gezicht te verdwijnen. Heel eventjes flitste er een uitdrukking van verbazing over zijn gezicht door de opmerking van Jared, maar al snel maakte deze weer plaats voor zijn glimlach toen duidelijk werd dat het een grapje was. Ergens vond hij het niet zo heel erg prettig toen Jared het gesprek zo onsubtiel als maar kon naar hem verschoof. Hij sprak niet graag over zichzelf. Toch bleef hij in die prachtige ogen van deze jongen kijken en vroeg zichzelf af wat hij nu moest doen. Door zijn kleine overpeinzing was er weer een kleine stilte gevallen. 'Specificeer die vraag eens,' zei Lesley toen. Hij had geen idee wat hij over zichzelf moest gaan vertellen, vertellen over zijn verleden was uitgesloten. Daarbij was een groot onderwerp eigenlijk alweer afgesloten. Hij wist niet of hij dat nu juist prettig moest vinden of niet, hij vroeg zich voor het eerst in zijn leven af of het slim was om zijn verleden achter te houden. Nooit had hij zichzelf zoiets afgevraagd, waarom zou hij want het ging altijd prima zonder dat hij er iets over zei. Of hield hij zichzelf dat maar voor? Was het wel goed zoals het nu allemaal liep? Lesley wist het niet, en hij wilde zich er ook geen zorgen over maken, dus richtte hij zijn blik weer op Jared en besloot er verder niet over na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 5:21

Jareds hoofd trok iets schuin terwijl hij Lesley aandachtig bestudeerde. Dit keer wilde hij zich niet laten afleiden door zijn uiterlijk, want Jared was er inmiddels wel over uit dat Lesley ontzettend knap was, dus dat zal wel goed. Nee, nu wilde hij een stukje van zijn innerlijk te zien krijgen. Wie was deze aantrekkelijke jongeman nou echt? En waarom kreeg hij het voor elkaar dat hij los van zijn uiterlijk, Jareds aandacht vast wist te houden?

Jareds beide wenkbrauwen gingen iets omhoog toen hij merkte dat Lesley niet direct antwoordde op zijn vraag en er een korte stilte viel, een stilte die voor Jared iets duidelijk maakte: of Lesley sprak niet graag over zichzelf, óf hij wist niet wat hij moest vertellen.
Hierdoor maakte Jareds grijns plaats voor een rustige glimlach. Hij wilde niet dat Lesley zich ongemakkelijk zou voelen bij hem, want dat was nergens voor nodig als het aan hem lag.
'Specificeer die vraag eens,’ bevestigde Lesley niet veel later wat Jared al had ingeschat.
“Ik weet iets beters.” reageerde Jared met een knipoogje. “Laat ik eerst eens iets over mij vertellen” Lachend stak hij zijn hand naar Lesley uit, alsof hij zichzelf opnieuw wilde voorstellen. Eigenlijk was Jared verbaasd over zijn eigen reactie. Normaal was hij niet echt zo enthousiast om over zichzelf te vertellen, tenzij de situatie dat van hem vroeg. Maar nu was het zijn eigen idee. Tja, hij was zo onsubtiel geweest om Lesley direct te vragen iets over hemzelf te vertellen, dus moest hij eerst maar zelf iets loslaten. “Hee, ik ben Javier Fernández.” ging Jared daarom glimlachend verder en schudde Lesleys hand wat een schokje veroorzaakte. Ook ging er bij de korte aanraking een aangename rilling door Jared heen die niet veroorzaakt werd door zijn krachten. Voor even opgeslokt in het moment, vergat hij daardoor Lesleys hand weer los te laten en sprak hij gewoon verder. “Maar omdat veel mensen in Noord-Amerika moeite schijnen te hebben met het uitspreken van die naam, noemt iedereen me hier Jared Fletcher.” Hij zweeg even, voelde ineens dat zijn hand nog in die van Lesley lag en trok daarom zijn hand snel met een licht rood aangelopen hoofd terug. Ineens bleek er toch niet zo heel veel voor nodig te zijn om Jared Fletcher te laten blozen.. Apart, vond hij zelf. Om het niet op te laten vallen, ging Jared weer wat gemakkelijker zitten, ondertussen nadenkend over wat hij nog meer zou vertellen. “Ehm..ik ben negentien jaar, zoals je al weet heb ik de gave van elektrokinese.” Dat laatste zei hij uit voorzorg een stuk zachter, net hard genoeg dat Lesley hem kon verstaan. “Ik kom oorspronkelijk uit Brazilië en ben uit nood op mijn tiende naar Noord-Amerika verhuisd.” Om de goede sfeer niet te verpesten en omdat hij Lesley nog niet zo goed kende, besloot Jared maar niets te zeggen over de reden waarom hij naar Noord-Amerika moest verhuizen. Uiteindelijk sloot hij af met een ander basisonderwerp over zijn leven: “Mijn hobby’s zijn voornamelijk de wat extremere sporten zoals motorcross, klimmen en abseilen.” Dat hij daarbij ook een gedreven danser was, liet Jared eveneens maar even achterwege.
Zo, dat was zijn verhaaltje. Brandend van nieuwsgierigheid keek Jared Lesley recht aan. “En nu is het jouw beurt.” zei hij met een geamuseerde uitdrukking op zijn gezicht. "Vertel eens wat over jezelf. Ik ben stiekem héél nieuwsgierig." Alsof hij nu iets heel aparts te horen ging krijgen, al had hij daar geen idee van, boog Jared iets voorover en spitste zijn oren.
Eens zien wat Lesley wilde loslaten…
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 5:47

weetje ik dacht dat Les 21 was kom ik er nu achter dat hij 17 is XD Nu voel ik me echt dom XD
_____________
Lesley was opgelucht dat Jared, of liever gezegd Javier eerst iets over zichzelf ging vertellen. Dat was mooi, omdat hij het dan nog eventjes uit kon stellen iets te vertellen was over zijn eigen leven ging. 'Nou, mijn volledige naam is Lesley Wilder,' begon hij rustig te vertellen. Het was prettig om te merken dat Jared dat blijkbaar zo interessant vond dat hij aan zijn lippen hing. Zeker was dat prettig. '17 jaar, de kracht voor helen, maar dat wist je al,' zei hij met een glimlach. Hij hoopte dat het geen probleem was voor Jared dat hij twee jaar jonger was dan hijzelf. Lesley vond het in elk geval geen probleem. Ook hij had zachter gesproken toen hij had gezegd dat hij de kracht voor Helen had. 'Ik ben geboren in New York, al zijn mijn ouders vroeg verhuist naar een andere buitenwijk,' zei hij toen. Hij had geen idee hoe die buitenwijk heette, hij had er maar een paar jaar gewoond en was jong geweest. Zijn ouders waren te vroeg overleden en hij kende dus alle buitenwijken alleen per naam van hun reputatie. Dat was niet iets wat hij Jared wilde vertellen. Hij vroeg zich heel eventjes af of hij over zijn ouders en broertje zou vertellen, later besloot hij. Dat was te zwaar om nu te vertellen. 'Verder doe ik niet veel anders dan Dans,' sloot hij zijn verhaal af. Met een kleine glimlach op zijn gezicht keek hij in de ogen van Jared, die jongen kreeg het voor elkaar om zijn gedachten bezig te houden, constant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 14:37

Oh, hahah. Dat wist ik ook niet. XD Ach, het geeft ook niet. ;3
__
Jared luisterde geïnteresseerd toen Lesley aan zijn verhaal begon. Hij probeerde alle informatie die hij nu kreeg, direct in zich op te slaan, maar dat ging nog niet zo gemakkelijk omdat hij telkens werd afgeleid door de dromerige ogen en de warme stem van Lesley.
Lesley Wilder, 17 jaar (oh, wat schattig! Hij was jonger!), helen, komt uit New York (nog een pluspunt, één van de velen). Dat was wat Lesley in eerste instantie vertelde.
Jared glimlachte en ging in gedachte nog even verder: heeft een goddelijk lichaam, een stel ogen waar je in kan verdrinken, een stem waardoor je flauwvalt, een uitstraling en houding die hem heerlijk mysterieus maken en is iemand waar ik zeker een beschuitje of twee mee wil eten!

Bij het woord ‘dans’, schrok Jared direct op uit zijn gedachten en lachte breed. “Dans?” bracht hij verwonderd uit. “Ik dans ook! Mijn moeder was een danslerares en zij heeft mij vrijwel alles geleerd. Ik…” Wow, kalm even, Jared. Verlies jezelf niet gelijk in je enthousiasme, sprak Jared zichzelf streng toe. Ja, Lesley maakt je wild, maar probeer nog even de controle over jezelf niet te verliezen!
“Ik dans dus ook.” sprak Jared een stuk kalmer na een paar keer diep adem gehaald te hebben. Onbewust boog hij weer ietsje voorover. “Welke stijl dans jij vooral?” vroeg hij Lesley met een nieuwsgierige twinkeling in zijn ogen die tegelijk iets verleidelijks had. “Mmmm, ik zou je weleens willen zien bewegen..” Whoops, had hij dat laatste echt hardop gezegd? Gelijk lachte Jared wat gegeneerd, maar hij had geen spijt van zijn woorden. Hij wilde dat Lesley wist hoe hij over hem dacht. Hierbij ging zijn blik weer even helemaal over Lesley heen. Pffew, a fallen angel indeed..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyza 25 feb - 22:03

Lesley lachte eventjes kort toen Jared zo begon te ratelen. Hij vond dat ontzettend schattig, en totaal niet vervelend zoals sommige mensen dat wel vonden. 'Vooral Breakdance, al kan ik ook wel wat andere dingen maar dat gaat meestal niet erg goed,' zei hij met zijn scheve grijns. Door de opmerking die hij daarna had gemaakt, kreeg Lesley lichte blosjes op zijn wangen, deze probeerde hij te maskeren door een slok van zijn cola te nemen. Jared was de eerste persoon die het voor elkaar kreeg om Lesley te laten blozen, en dat was een hele prestatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 0:38

Jared legde haastig zijn linkerhand op de bar toen Lesley begon te lachen, want zodra zijn aanstekelijke lach klonk, schoot er (zoals hij had verwacht) een heftige schok door zijn lichaam. Hij kon het niet helpen. Gelijk concentreerde Jared zich en stuurde al deze energie naar zijn linkerhand. Zodra het in aanraking kwam met het hout van de bar, resulteerde het in een kleine schroeiplek maar had het verder geen grote gevolgen. Gelukkig maar, anders had zijn gave misschien de aandacht getrokken.
Het was zo hard: hoe graag hij het ook wilde, Jared moest ervoor zorgen dat Lesley en hijzelf zich een beetje inhielden, wilde hij zijn krachten onder controle houden.
Maar één blik in de lieve ogen voor hem, deed zijn mobiel in zijn zak spontaan drie keer aan en uit gaan.
Wauw, Jared kon zich niet herinneren wanneer iemand zo’n krachtig, schokkend effect op hem had gehad, letterlijk..

Door een paar keer rustig in en uit te ademen, wist Jared weer enigszins kalm te worden. Hij luisterde aandachtig naar Lesley antwoord. “Breakdance?” herhaalde hij geïnteresseerd. Zelf wist Jared niet heel veel van Breakdance, behalve dan dat de dansers veel kracht en spieren moesten hebben.
Oh god.. En ja hoor: zijn blik werd gewoon naar het shirt met de mogelijke sixpack eronder getrokken en zo te voelen ontplofte er tegelijkertijd een toets op zijn mobiel.
Snel legde Jared zijn hand op zijn broekzak zodat het niet zo zou opvallen. “Dat..klinkt goed.” zei hij met een stem die minstens een octaaf hoger was. Hij kuchte. “Zelf dans ik vooral zuiderse dansen, zoals de tango en salsa.” Zijn ene wenkbrauw ging ineens een stukje omhoog en een sexy grijnsje tekende zich rond zijn lippen. “Als je wilt, kan ik jou daar wel een keer iets van leren.” Oké, dat had hij niet kunnen laten. Als er dansen waren waarbij zoveel mogelijk lichamelijk contact tussen de danspartners gemaakt moest worden en die nogal ‘passievol’ waren, dan waren het wel de zuiderse dansen.
Deels om zichzelf weer niet teveel op te peppen, voegde Jared nog iets aan zijn woorden toe met een neutraler gezicht. “Dan kun jij mij misschien een keer een paar Breakdance moves laten zien. Dat wilde ik altijd al een keer uitproberen.”
Glimlachend pakte Jared zijn glas weer op en nam een slokje. Lag het aan hem, of werd het echt steeds warmer hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 1:25

whahaha geniaal... Lesley krijgt het gewoon voor elkaar dat de telefoon van Jared wordt gesloopt XD
__________________
Lesley glimlachte een klein beetje uitdagend naar hem. Hij wist waar de zuiderelijke dansen voor stonden, en hij had er geen probleem mee. 'Dat klinkt als een uitstekend plan,' zei hij glimlachend. Hij had ook gezien dat Jared naar zijn buik had gekeken, of in elk geval een blik had geworpen. Daardoor liet hij zijn eigen blik ook eventjes over zijn lichaam heen glijden, het beviel hem wel wat hij zag. Heel eventjes wist hij niet goed wat hij moest zeggen, het kwam niet vaak voor dat hij niet uit zijn woorden kwam. Alleen als hij bij Jared was wilde hij niets verkeerds zeggen. Dus dacht hij tien keer na voordat hij iets zei, en hij twijfelde veel meer dan normaal. Was dat gewoon? Of was dat iets slechts?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 1:44

Oh, wacht maar. Dat was nog niets! Zodra Lesley nog iets meer doet, gaat er vanzelf ook meer gebeuren.. O.O
Btw: ik heb spontaan het zinnetje in hun liedje (Oh my goodness) veranderd van:
“I don’t care if you go and break my fall” in “I don’t care if you go and break my phone.” =D
----------
'Dat klinkt als een uitstekend plan,’ zei Lesley uitdagend glimlachend.
Jared grijnsde terug. Oh, Lesley besefte niet wat hij zojuist gezegd had...nog niet. Plotseling boog Jared zover voorover dat hij Lesley’s adem net op zijn wang kon voelen. Zijn ogen schitterden. Zijn hart bonkte haast uit zijn borstkas. “Oké, kom op dan, dan zal ik eerst jou iets laten zien.” Hierna leunde hij weer iets naar achteren, voor hij zich niet zou kunnen inhouden en Lesley vol op de bek zou pakken. Nee, dat was niet gepast. Althans, nu nog niet.
Nog steeds grijnzend stond Jared op van de barkruk. Hij knikte richting het plafond. “De derde verdieping is overdag verlaten. Dat weet ik, omdat ik hier weleens dansles mag geven. Dus…wat denk je ervan, tough guy?” Hahah, auch! Daar gingen nog twee toetsen van zijn mobiel. Nja, hij had het er voor over. Zeker als Lesley ermee in stemde om nu gratis en voor niets een tangolesje te krijgen. Mmm..de gedachte daaraan alleen al maakte Jared gek..!
Op een uiterst uitdagende manier wenkte Jared Lesley met zijn rechterwijsvinger. Het maakte hem niet uit of iemand het zag naast Lesley of niet. Op dezelfde verleidelijke manier begon hij ook alvast achteruit te lopen richting de trap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 1:53

Whahaha génial! Ik begin spontaan frans te praten das neit goed... maar goed ik lief dat lied nog steeds, ik lief hen gewoon Smile
_____________
Lesley zijn adem stokte een beetje in zijn keel toen Jared zo dicht bij kwam. Het voelde prettig al vergde het al zijn wilskracht om Jared niet gewoon meteen te zoenen. Hij klokte het laatste beetje cola weg en sprong toen soepel als een kat van de barkruk af en begon richting Jared te lopen. Er stond een uidagende scheve grijns op zijn gezicht, Jared kreeg iets voor elkaar dat maar heel weinig mensen voor elkaar kregen. Hij voelde zich vrijer, het maakte hem niet uit wie hen allemaal naar boven zagen verdwijnen. Nee de gedachten om alleen met Jared te zijn en een tangoles te krijgen die misschien, hopelijk, op meer uit zou lopen dan alleen dansen maakte hem gek van verlangen. Een gevoel dat heel lang afwezig was geweest bij hem. 'Ik ben benieuwd,' zei hij met zijn scheve grijns terwijl hij achter Jared aan de trap op liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 2:44

Inderdaad engenhoso! (Portugees voor geniaal) Razz
Dit gaat nog leuk(er) worden..
-----------
Jared kreeg zijn grijns gewoon niet meer van zijn gezicht af toen Lesley hem begon te volgen. Zijn souplesse bij het opstaan van de barkruk, was Jared niet ontgaan. Dat was een goed teken, het betekende dat Lesley soepel genoeg was voor de tango en wie weet waarvoor nog meer.. Perfect!
Zwijgend liep Jared de trap op, wetende dat Lesley vlak achter hem liep. Zijn hart klopte nu zo snel, dat hij haast vreesde dat het te horen was. De adrenaline werd steeds sneller en in grotere hoeveelheden door zijn lichaam gepompt bij elke trede.

Eenmaal bij de derde verdieping aangekomen, liet Jared bij aankomst alle lichten met zijn gave aangaan. Tenminste..hij liet enkel de lampen branden die een geschikt licht verspreidden.
Een oranje/gelig licht verlichtte de verlaten ruimte. Deze verdieping was niet zo uitgebreid als de anderen. Er was enkel een kleine bar waar nu niemand achterstond, een stereo-installatie en verderop twee loungebanken met een glazen koffietafel erbij. Voor de rest was de houten vloer onbedekt en daardoor perfect om op te dansen.
Nog altijd zonder iets te zeggen liep Jared richting de stereo-installatie en stopte daar een CD met aangename tangomuziek in welke hij na de laatste dansles had laten liggen. Gelijk schalde er door de verschillende boxen aan de muren de strakke, elegante klanken van de tangomuziek. https://www.youtube.com/watch?v=RUAPf_ccobc
Hierna draaide Jared zich richting Lesley en liep naar het midden van de ‘dansvloer’. Daar bleef hij grijnzend en afwachtend staan met zijn handen achter zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 2:54

Lesley glimlachte nog steeds. Hij was bij de deuropening gaan staan op het moment dat Jared naar binnen was gelopen. Hij glimlachte uitdagend en liep uiteindelijk naar voren. Richting Jared. Hij was benieuwd, kon eigenlijk niet wachten totdat ze zouden beginnen. Hij moest toegeven dat hij benieuwd was hoe het zou zijn. Ondertussen vroeg hij zich stiekem af hoe Jared zou kussen. Waarschijnlijk aardig goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 4:04

Toen Lesley op hem af kwam lopen, overbrugde Jared het laatste stukje zodat hij nu vlakbij hem stond. Hoe dichterbij hij stond, hoe beter Jared zich voelde. Ze waren als twee magneten die elkaar aantrokken. Zonder te twijfelen en zelfverzekerd, legde Jared één hand op Lesleys onderrug. Met zijn vrije hand plaatste hij Lesleys linkerhand op zijn eigen onderrug waarna hij zijn rechterhand in zijn hand nam. Ze stonden nu in de goede positie. Aangezien Lesley een aardig stuk langer was dan hij, moest Jared omhoog kijken om Lesley zwoel en uitdagend in te ogen te staren. Niet dat hij dat erg vond, zeker niet, want nu was hij met gezicht bij zijn gespierde borst. “I hope you’re ready for it all…” fluisterde Jared waarna hij begon te bewegen. Normaal moest de man leiden, tja..dat ging nu moeilijk worden, dus zou lengte bepalend moeten zijn, maar opnieuw was dat geen goed idee, dus zou Jared leiden omdat hij wist hoe hij de tango moest dansen. “Doe gewoon wat ik doe en volg mijn bewegingen.” Gelukkig was de tango niet zo’n snelle dans al bijvoorbeeld de salsa, maar daardoor niet minder moeilijk. Jared begon dan ook extra vertraagd met zijn passen. Als danser, moest Lesley het redelijk snel kunnen oppakken.
Jared genoot ervan dat hij Lesley zo dichtbij hem had en dat hij hem aanraakte. Hij verlangde naar meer, maar hij zou zich nog inhouden. Nog eventjes..
Jared bewoog soepel en strak mee op het ritme van de tango. “Dans niet vanuit je verstand, maar vanuit je hart.” zei hij als laatste tip, want vanaf nu zou hij enkel iets duidelijk maken via zijn lichaam. Mmm..dat was een heerlijke gedachte..
----
XD:
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 4:11

whahahah geniaal Smile
_____________
Lesley begon mee te dansen, al merkte hij dat het lastig was. Het was moeilijker dan verwacht maar het ging nog wel redelijk. Het was prettig om Jared zijn lichaam zo dichtbij te hebben, het was beter dan dat hij ooit had kunnen denken. Hij hield zich in, maar wist niet hoe lang hij dat nog vol zou gaan houden. Zeker nu ze in een rustige ruimte waren, alleen. Hij schakelde zijn verstand uit en liet Jared hem door de ruimte mee nemen. Hij had het naar zijn zin en keek iets naar beneden om recht in de prachtige ogen van Jared te kijken. Die ogen leken hem telkens weer te betoveren, hem mee te nemen naar een geheel andere wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 4:24

Jared was blij te merken dat Lesley zich gemakkelijk liet leiden. Langzaam maar zeker voerde hij het tempo en de moeilijkheidsgraad iets op door af en toe hun basishouding te laten verslappen om bijvoorbeeld langs Lesley’s dijbeen te strelen, dat hoorde nou eenmaal bij de tango (oh, en wat vond hij dat nou erg.. Niet dus).
Maar pas toen Jareds hand min of meer ‘per ongeluk’ even, heel even, onder Lesleys shirt verdween, werd er iets in werking gezet: Jareds lichaam brandde van binnen. Elektriciteit knetterde door zijn aderen. Zijn hoofd tolde, zijn hart bonkte als een gek, totdat… alle lampen om hen heen uitvielen of knapten. In één klap was het donker in de ruimte, maar de muziek speelde nog dus stopte Jared niet met dansen, hij kon sowieso niet stoppen. Hij drukte zijn lichaam nog dichter tegen die van Lesley en maakte een draaiende beweging in zijn armen. Hierna greep hij plotseling de kraag van Lesleys shirt beet en trok hem zo iets omlaag. Zelf ging hij een beetje op zijn tenen staan zodat zijn lippen bij zijn oor hingen. “En? Vind je het wat?” hijgde hij verleidelijk in Lesleys oor. “Ik weet iets om het nog spannender te maken..” Breed grijnzend liet Jared Lesley weer los. Alleen zijn ogen schitterden vaag door het zachte licht dat van de benedenverdieping kwam, voor de rest was het donker.
Jared danste verder, maar hield nu iets afstand, wachtend op Lesleys toestemming om het nog wat ‘spannender’ te maken, voor zover dat kon dan.
Jared moest nog oppassen dat door zijn verlangen en zijn enthousiasme niet de gehele Stairs zonder stroom kwam te zitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 4:34

Oe darkness!! Dat kunnen we wat leuke dingen bij bedenken XD
____________
Lesley drukte ook zijn lichaam dichter tegen dat van Jared aan. Misschien ging het iets te snel, misschien was het niet goed om dit te doen maar het voelde gewoon perfect. De passie sloeg op hem over waardoor hij allerlei verschillende gevoelens in zijn lichaam kreeg. Lesley glimlachte breed toen Jared voorstelde om het wat spannender te maken, daar had hij zeker wel oren naar. Heel eventjes hield hij zijn hoofd schuin toen Jared iets van hem af ging dansen, hij trok hem weer naar zich toe. 'Ik vind het geweldig, en dat spannender maken gaat niet zo goed als je zo ver weg bent,' zei hij met een scheve grijns. Hij probeerde in het donker in de ogen van Jared te kijken, het ging iets lastiger maar hij zag ze twinkelen. Die jongen maakte hem gek, gek van verlangen.
Het was vreemd om zich zo te voelen maar daardoor niet minder prettig. Eigenlijk was hij het inmiddels redelijk zat om maar telkens zich in te moeten houden. Hij vroeg zich af of Jared het erg zou vinden, maar eigenlijk dacht hij dat van niet. Jared maakte immers al de hele avond zinsspelingen, en lesley ging daar telkens vrolijk op in. Dus als hij zich terug had willen trekken dan had hij dat iets eerder moeten doen. Lesley glimlachte breed en boog zich iets voorover. Tussen hun lippen zat nu net iets minder dan een centimeter, zoekend keek hij in de ogen van Jared. Hij was benieuwd of die mee zou gaan, of dat hij nu te ver was gegaan. Zenuwen en lust gingen door zijn lichaam heen, hij wilde dat zijn verlangen werd beantwoord maar wilde zich niet opdringen. Bang dat Jared hem dan af zou stoten, als hij te snel ging. Of teveel wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 6:24

Excellent..! >D
___
Jared giechelde (hij giechelde!) even zachtjes toen Lesley hem weer naar zich toetrok. Zo, die wilde wel graag!
Excellent..!
Hij had een punt; om het spannender te maken, moesten ze zo dicht mogelijk bij elkaar zijn.
Op het moment dat Lesley ineens voorover boog, werden Jareds ogen groter en groter. Hij opende zijn mond om iets te zeggen, niet dat hij bezwaar wilde maken, totaal niet, maar..als hij nerveus was zoals nu ging hij altijd bazelen. Echter in plaats van woorden, kwam er alleen een zacht piepje uit zijn keel. Awh, fack it! dacht Jared vervolgens bij zichzelf waarna hij zijn lippen passievol op die van Lesley drukte. Het zorgde ervoor dat het licht op de andere verdiepingen vijf keer heftig knipperde, maar toch aan bleef. Jared had het totaal niet in de gaten. Nee, zijn aandacht was enkel en alleen nog maar bij Lesley en de kus.
Genietend van Lesley’s warmte, drukte Jared zich dicht tegen hem aan en sloeg zijn armen om zijn hals. Even trok hij zijn hoofd iets terug om adem te halen. “Wauw.. dát maakt het pas spannender.” fluisterde Jared in zijn adempauze in Lesleys oor. “Ik had eigenlijk iets anders in gedachten, maar dit is nog zoveel beter!” zijn lippen streken even zacht en teder langs zijn oor en daarna langs Lesleys gehele kaaklijn. Zo vond zijn mond de zijne weer terug en vervolgde Jared de kus, te verslaafd om te stoppen. Voorzichtig opende zijn mond zich iets en liet hij zijn tong bij Lesleys mond naar binnen glijden. Niet zeker of hij dit wel wilde, hield Jared zich nog wel een beetje in.
Maar als het aan hem lag, gingen ze nog een stuk verder. Hier en nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 6:30

Een glimlach verspreidde over zijn gezicht toen Jared dat schattige giegeltje en piepje liet horen. Het duurde niet lang voordat Lesley een zachte kreun liet horen toen Jared's lippen die van hem beroerde. Hij duwde zijn lichaam nog wat dichter tegen Jared aan. Zijn lippen kuste hem passievol terug en een antwoord op zijn verlangen stroomde door zijn aderen heen. Hij had niet eens door dat het licht hevig knipperde onder hen. Nee, al zijn aandacht lag bij Jared. Hij opende zijn mond en liet zijn tong langs die van Jared glijden. Heerlijk. Het maakte hem niet uit waar ze nu waren, al hadden ze midden op straat gestaan hij wilde meer. Hij wilde Jared volledig en kreeg het gevoel dat Jared daar ook wel zo over dacht. Zijn handen gleden begerig over de rug van Jared en gleden gemakkelijk onder zijn shirt. Zacht en teder, maar toch passievol en vol verlangen streelde hij over zijn rug terwijl de kus nog steeds voort duurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 21-02-12

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 8:18

Jared kreunde zacht bij het voelen van Lesleys tong langs de zijne. Voor zover het ging, grijnsde hij een beetje en begon zijn tong een spelletje met die van Lesley terwijl zijn handen door Lesleys haar woelden.
De strelingen en aanraking op zijn rug en onder zij shirt maakten hem gek!

Jared trok zich expres een beetje terug en onderbrak de heftige, passievolle kus, niet omdat hij het wilde, maar omdat hij zo eerst zijn shirt uit kon trekken en deze argeloos op de grond gooide en vervolgens die van Lesley in een soepele beweging verwijderde. Nu schroomde Jared niet om zijn ogen helemaal goed de kost te geven. Wow.
Wat hij aantrof onder Lesleys shirt ging nog ver boven zijn verwachtingen en fantasieën. Jared zelf was ook best gespierd, maar niet zó gespierd.
Terwijl hij zijn op zijn onderlip beet, liet hij zijn blik aandachtig over het ontblote bovenlichaam voor hem gaan. Het licht van de andere verdiepingen was net genoeg om alle contouren van de spieren te zien.
Hunkelicious!
Maar meer tijd om genietend te staren, gaf Jared zichzelf niet. Hij verlangde alweer terug naar Lesleys lippen, strelingen en warmte. Gretig kwam hij op een huppeldrafje weer dichterbij en drukte zijn lippen weer op de zijne. Het eerste directe contact tussen hun bovenlichamen zorgde voor vuurwerk, gelukkig niet letterlijk, nog niet. Jared wist niet precies waar dit heen zou gaan, maar hij liet het maar over zich heen komen. Het was nu al geweldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 28

The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Emptyzo 26 feb - 8:39

Lesley grijnsde een beetje. Hij liet Jared gewillig zijn shirt verwijderen en keek zelf ook eventjes naar het lichaam van Jared, geweldig. Hij zag er geweldig uit. Een tintelend warm gevoel spreidde zich door zijn lichaam. Hij trok Jared zo dicht mogelijk tegen zich aan en liet zijn handen over de warme huid van hem glijden. Ondertussen maakte hij zijn mond heel eventjes los van die van Jared en zoende in zijn hals, omhoog weer richting de mond van Jared. Hunkerend naar meer kuste hij, liet zijn mond opgaan en zocht een weg naar de tong van Jared. Het voelde zo goed, het was goed. Zachtjes, voorzichtig en teder trok hij Jared mee richting de bank die er stond. Het duurde niet lang voordat hij daar opplofte en hem meetrok naar beneden. Hij wilde meer, hij wilde alles. In elk geval, hij wilde alles wat hij krijgen kon van Jared, alleen als Jared hem dat wilde geven.
Hij was bereid te wachten, al hunkerde zijn lichaam en geest naar Javier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Stairs – café in het centrum van Malory Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Stairs – café in het centrum van Malory   The Stairs – café in het centrum van Malory Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Stairs – café in het centrum van Malory
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Pocket - café/restaurant
» Populair café aan de rand van de stad
» Malory Inn
» De stad Malory
» The Royal Malory Academy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: