Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De snoepautomaten

Ga naar beneden 
+3
Bella
Coco
Scarlett
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:07

Brendon keek verward naar het geld, 'Magie kost geen geld hoor...' zei hij en hij gaf het weer terug. 'Ik heb geen geld uitgegeven, kijk.' zei hij en hij haalde de rest van zijn geld uit zijn zak met een knipoog. 'Je bent me geen geld schuldig... Ik heb liever iets anders, liever dan al het geld in de wereld...' zei hij en hij glimlachte schuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:24

Jeremy rolde met zijn ogen. "Seriously gonna do this?" vroeg hij sarcastisch. Hij liep naar Brendon toe en gaf hem een kusje op zijn wang. "Nu tevreden?" Vroeg hij, nu vlak voor Brendon staand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:30

Brendon verstijfde, waarna zijn ogen groot werden en zijn mond een stukje open zakte. Hij ging voorzichtig met zijn vingertoppen naar de plek die Jeremy net gekust had, nu een beetje rood en half glimlachend. Een raar gegiechel ontsnapte uit zijn mond, maar verder kwam er geen reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:32

Jeremy moest lachen door Brendons reactie. Hij lachte hem niet uit. Hij lachtte omdat het zo'n rare situatie was, en omdat Brendons reactie een beetje vertederend was. Hij woelde emt een hand door het haar van de kleinere jongen. "Dus, tevreden of niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:36

Brendon stond nog even stil, 'Ligt er aan...' begon hij toen hij daaartot in staat was, 'Als ik nee zeg... Krijg ik er dan meer?' vroeg hij op de toon van een klein kind, met een onzekere glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:46

Jeremy rolde met een glimlach met zijn ogen. Hij ging vlak voor Brendon staan en legde een hand op diens wangen. Hij lachte zachtjes voor hij zijn lippen op de van Brendon drukte. Het was een kortte kus. Hij WIST dat hij dit niet moest doen. Dat die kus op Brendons wang eigenlijk al te ver ging. Brendon was zijn ex en ze waren niet al te best uit elkaar gegaan, maar hij kon hem neit van zich afzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:49

Brendon keek even met grote ogen nar Jeremy, dit had hij niet verwacht. Hij greep zijn kans nu ze nog zo dicht tegenover elkaar stonden en drukte zijn lippen vrijwel meteen na de korte kus weer op die van Jeremy, veel liefdevoller dan de laatste keer dat hij dit had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:57

Jeremy was niet al te verrast dat dit gebeurde. En hij vond het niet erg. Hij legde zijn handen in Brendons nek en kustte hem terug. Hij voelde zich veel zekerder nu hij en Coco wat hadden geoevend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 9:05

Brendon was vrij verrast dat Jeremy hem terugkuste, al was hij niet zo verrast als hij geweest was hij de eerste twee kussen. Het maakte hem tegeijkertijd blij en verdrietig dat Jeremy nu beter was in het hele zoengebeure, dit betekende dat hij en Coco geoefend hadden, en vrij veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 9:17

Jeremy maakte zich na niet al te veel tijd los van Brendon. "Brendon, hoe Coco trouw of ontrouw Coco ook is, dit kan ik hem niet maken." fluisterde hij, met spijt in zijn ogen. Spijt waarvan was zelfs bij hem niet duidelijk. Spijt dat hij dit niet door kon zetten of spijt dat hij überhaupt begonnen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 9:27

Brendon beet op zijn lip en knikte, hij begreep het. Na lange twijfel over wat hij moest zeggen deed hij zijn mond weer open. 'Hij doet precies hetzelfde... Eerst... Eerst kust hij me, alsof hij nog steeds om me geeft... En dan heeft hij spijt om jou...' zei hij met gebroken stem en hij kreeg tranen in zijn ogen, 'Waarom geven jullie me eerst hoop en breken mijn hart dan nog een keer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 9:29

Jeremy kreeg tranen in zijn ogen toen hij zag hoe Brendon eraan toe was. Hij knuffelde hem. "Brendon, het spijt me, echt zo erg. Ik doe het niet om je te kwetsen, echt niet. Maar alles is gewoon te verwarrend. Aan de ene kant wil ik jou, en aan de andere Coco. Het is alsof jullie touwtje trekken met mijn hart."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 9:35

Brendon begon te snikken en knuffelde Jeremy terug, 'Ergens ben ik blij om dat te horen... Maar aan de andere kant veranderd het niets en maakt het me alleen nog depressiever omdat er dus nooit een duidelijk einde aan onze relatie zou komen, maar ook geen begin en... en...' hij begon nu echt te huilen, hij was blij dat hij het kwijt kon aan Jeremy zonder echt bang te zijn voor de reacties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 10:13

Jeremy drukte een kus op Brendons voorhoord terwijl hij hem liet uithuilen op zijn schouder. "Brendon, je zei dat je Coco ook had gekust. Misschien moeten alledrie de mensen van deze lovetriangle eens bij elkaar gaan zitten en het erover hebben." Zei hij zacht. "Zo maken we jou en elkaar aleen maar kapot."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 10:34

Brendon knikte schokkerig, hij kon even geen woorden uitbrengen maar hij vond dit een erg goed idee. Al wilde hij niet zo snel vergeven worden had hij het idee dat hij het eigenlijk nooit echt goed kon maken dus liet hij het maar zo. 'Kunnen we Coco dan meteen gaan zoeken?' vroeg hij trillend toen hij daartot in staat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 10:41

Jeremy knikte. "Natuurlijk kan dat." Zei hij zacht. Hij paktte Brendons hand voor hij een willekeurige richting op begon te lopen. Op zoen naar Coco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De snoepautomaten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De snoepautomaten   De snoepautomaten - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De snoepautomaten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De rest van de school-
Ga naar: