Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Onzin lokaal

Ga naar beneden 
+2
Shirou
Livine
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Livine

Livine


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 10:04

Dit lokaal heeft eigenlijk geen vaste les die er word gehouden. Er zitten soms mensen die rustig kwamen studeren maar meestal is dit een soort keet lokaal. Als je even met een vriendje weg wilt. Of aan de drukte wilt ontsnappen. Soms ook gewoon om af te spreken met een groep vrienden. Het lokaal word voor heel veel doeleinden gebruikt. Maar toch is het er altijd best rustig. Iedereen heeft gewoon een andere timing.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 10:10

Het was Atsuya die vandaag compleet Shirou's lichaam had overgenomen. Hij zat in zijn eentje in het onzin lokaal. Het was rond etenstijd maar Atsuya had geen aanstalte gemaakt om wat te gaan eten. Hij vond het niet nodig om voor dit lichaam te zorgen. Hij gaapte ongeintresseerd. Hij hing onderuit in een stoel en zat een beetje te kloten met de gitaar van Shirou. Atsuya was niet zo goed in het bespelen van dit ding als Shirou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 10:17

Baily was al de hele dag in haar kamer geweest omdat Jolene de grootste deel van de tijd haar lichaam in beslag had. Ze had zich ziek gemeld maar wilde nu toch echt eten. Dus was Jolene de deur uit gelopen had in de kantine wat eten gehaald en wat eten naar een paar jongens gegooid die haar verwonderd aan hadden gekeken maar het gelaten omdat het Baily was en Baily deed wel vaker rare dingen. Nu liep ze kauwend op een iets te hard broodje het lokaal binnen. Toen ze daar de jongen zag die ze de vorige keer had geslagen kwam er een brede grijns op haar gezicht. Ze liep naar hem toe en liet zich naast hem op een stoel zakken terwijl ze haar eten op de dichtstbijzijnde tafel vallen." Hmm moet ik er een standaard begroeting van gaan maken om je in het gezicht te slaan? Ik doe het met alle liefde." Er kwam een uitdagende grijns op haar gezicht en haar ogen hadden een ondeugende twinkeling. Dit ging nog eens interessant worden. Baily wilde iets zeggen, zeggen dat ze dat niet zo bedoelde en gewoon opstaan en weglopen maar het lukte haar niet. Jolene had haar lichaam onder controle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 10:28

Atsuya keek opzij naar het meisje en hij vouwde zijn ogen tot spleetjes. Een woede laaide in zijn borst op, het vervelende kind dat hem geslagen had. Hij moest haar nog eens een lesje leren. "Laat haar met rust, Atsuya." Maar Shirou werd genegeerd. 'Ik zou het niet proberen. Ik sla je met alle liefde terug.' Zei hij met een rustige maar ook zacht dreigende stem. Maar Atsuya had gemerkt dat dit meisje zich ook anders kon gedragen. Ze had zich toen verontschuldigd, maar nu was ze weer een bitch. Misschien leken ze meer op elkaar dan ze wisten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 10:34

Jolene kon een klein gemeen lachje niet onderdrukken." Ahh schatje toch, dat doe je me toch niet aan? Echt als het aan mij had gelegen had ik wel wat meer gedaan dan alleen je geslagen hebben. Maar zoals ik die dag al had gezegd, ik was mezelf niet helemaal." Ze vond het heerlijk dat de jongen alweer boos werd." Maar goed, met wie heb ik te maken? Ik weet niks van je, geen naam, niets." Ze trok haar hempje even recht en bekeek de jongen eens goed. Jolene kwam tot de conclusie dat de jongen absoluut niet lelijk was en die persoonlijkheid die Baily had geduwd had haar ook echt aangesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 11:00

'Ik zou je met veel genoegen van alles aan willen doen. Maar je bent mijn tijd niet waard.' Zei Atsuya en hij herpakte zijn rust en desintresse. "Atsuya, loop weg nu het nog kan." Spraken Shirou en Kidou. Hij negeerde ze volkomen en liep zoals gewoonlijk zijn eigen pad. 'Atsuya.' Stelde hij zich voor met de naam die wel als tweede naam aan dit lichaam toebehoorde, maar wie hij verder niet was. Maar hij ging dit meisje niet vertellen dat hij eigenlijk Shirou Fubuki was. Daar zou ze zelf vast wel eens achter komen. 'En met wie heb ik het genoegen?' Vroeg hij met een lichte spot in zijn stem aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Livine

Livine


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 11:12

'Nu stel je me heel erg teleur. Zomaar zeggen dat ik je tijd niet waard ben. Nou atsuya misshcien was je dan toch niet zo leuk als ik dahct dat je zou zijn. Jolene is het trouwens. Maar goed, dan ga ik wel weer hoor. Ik bedoel, waarom blijven als je niet gewenst bent? Ohh ja wacht om irriant te zijn. Misschien blijf ik toch nog even.' natuurlijk was dit allemaal om een reactie uit te lokken. Of dat een boze of een ongeinteresseerde of iets anders werd, wist ze niet en vond ze ook moeilijk te pijlen. Maar juis omdat hij haar geen aandacht gaf wilde Jolene wel degelijk iets uit hem krijgen. Voor haar was hij gewoon nieuw speelgoed en ze wilde weten waren de grenzen waren van dit nieuwe speeltje. Hoe lang kon ze ermee doen wat ze wilde tot hij het door zou hebben. Opeens kwam er een ongewone gedachte in het hoofd van Jolene op, ze vroeg zich af of ze een kans zou maken bij deze jongen. Iets dat erg ongewoon was voor Jolene om te denken. Want Jolene was nooit van de jongens geweest en ze twijfelde nooit aan zichzelf. Ze schudde even met haar hoofd in de hoop er niet verder over na te hoeven denken en ze boog zich wat meer naar voren inplaats van onderuit gezakt op een stoel zitten zoals ze daarnet had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 11:33

Rond zijn lippen speelde een bedachtzaam glimlachje. 'Je wilt wel graag mijn aandacht, niet waar?' Vroeg hij met een kleine uitdaging in zijn stem. Nu Atsuya zijn rust terug had kon hij hier ook redelijk in blijven omdat het meisje voor zijn gevoel alleen een beetje met hem aan het spelen was. Hij keek met iets meer intresse dan hiervoor naar het meisje. Jolene. Ze zag er zeker niet verkeerd uit. Hij was al wel eerder met meisjes gegaan, tot frustratie van Shirou. Een genoegzaam lachje kwam rond zijn lippen te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 21:15

Jolene grinnikte kort," Natuurlijk, zonder aandacht is het leven niet leuk. Mijn leven draait om aandacht. Oké deels, niet mijn hele leven draait om aandacht maar toch wel het grootste gedeelte. Maar nu is de vraag, wil jij me ook echt die aandacht geven?" Kort beet ze op haar lip en ging met haar hand door haar haren. Als dit zou uitlopen tot iets dan zou Baily helemaal door het lint gaan. Zij wilde juist zo veel mogelijk afstand en door iemand te zoenen was afstand creeëren nou niet bepaald makkelijk. Baily zat nu dus ook al een beetje op haar hoede te zeggen,' Jolene doe alsjeblieft niks geks oké, ik wil niet weer straks de rommel kunnen opruimen.' Maar het was alweer duidelijk dat Jolene nooit naar de woorden van Baily zou luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyza 25 feb - 23:04

Het lijkt me grappig als ze seks hebben en dan wakker worden als Shirou & Baily. Haha, oke.
-

Atsuya keek haar even een tijdje aan terwijl hij over zijn antwoord nadacht. 'Het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor manier je mijn aandacht wilt. Negatief, positief. Ik bedoel, vorige keer sloeg je me voor mijn bek.' Zei hij met een grijns en leunde met een elleboog op de tafel. Shirou was in zijn hoofd al zacht aan het mopperen over de puinhoop die dit zou veroorzaken en dat hij nu beter weg kon lopen. Maar Atsuya had voledig de controle over zijn lichaam. En Atsuya wilde dit meisje met alle liefde aandacht geven. Ook gewoon om Shirou een beetje te kwellen. Daarbij was ze intressant genoeg om zijn aandacht aan te besteden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:00

Jolene kreeg een ondeugende grijns op haar gezicht toen ze doorkreeg dat Atsuya echt bleef zitten en het gepsrek verder voerde." Hmm negatief heb ik al gehad dus wat dacht je dan van positieve aandacht?" Ze rechtte haar rug wat meer en bekeek de jongen met een schuin hoofd. Het was grappig om een keer een normaal gesprek te houden. Normaal sloeg Jolene alleen maar mensen, zoende een vriendje van Baily's vriendinnen, zorgde ervoor dat het leven van Baily één grote puinhoop werd. Dit was dus even iets anders voor Jolene maar nog steeds wist ze dat ze een ravage aan zou richten in het leven van Baily als haar plannetje echt ging lukken. Als ze het echt voor elkaar kreeg om met deze jongen het bed in te duiken.
~~

Dat vind ik een gaaf idee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:09

Atsuya draaide zich een stukje meer naar Jolene toe. 'En wat verstaat mevrouw onder positieve aandacht?' Vroeg hij alsof hij dit niet wist, maar hij wist natuurlijk wel beter. Hij bewoog even vlug met zijn wenkbrauwen en de grijns bleef rond zijn lippen staan. Hij was uitdagend en een vleugje verleidelijk. Als hij met haar naar bed zou gaan dan zou Shirou dit al helemaal vreselijk vinden. Atsuya genoot al van het idee hoeveel het hem zou kwellen. "Doe het astjeblieft niet, Atsuya." Klonk de smekende stem van Shirou in zijn hoofd en Atsuya moest moeite doen om niet te lachen. Dit was leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:13

Jolene ging wat meer naar hem toe zitten door haar stoel naar die van hem te schuiven en likte langs haar lippen." Hmm, moet ik je dat nog vertellen? Zonde, ik had gehoopt dat er nog wel wat pit in je zou zitten, wat lef. Nu moet ik alles voor je voorkauwen." Ze boog zich wat meer naar hem toe en fluisterde in zijn oor," Of ga je nu eindelijk die mond eens voor iets anders gebruiken dan praten?" Ze boog zich weer terug, maar niet helemaal. Ze bleef op een paar centimeter van zijn gezicht hangen en keek met een verleidelijke blik in zijn ogen. Het verleiden was nooit het probleem geweest bij Baily of bij Jolene. Ze wisten alle twee dat het lichaam waar ze in zaten nou niet bepaald lelijk was. Alleen Baily gebruikte het meer op een naïeve schoonheid manier en Jolene liep toch een beetje te pronken met de schoonheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:24

Atsuya haalde langzaam zijn schouders op. 'Ik ben lui.' Gebruikte hij als een excuus. Hij keek naar haar, haar lippen, haar gezicht. Hij wist wat ze wilde en hij hoorde Shirou fel protesteren. Een verleidelijke glimlach kwam rond zijn lippen te staan. 'Zoals u wenst.' Zei hij toen met een valse lach in zijn stem, vals omdat hij wist wat hij Shirou aan ging doen. Hij wachtte niet langer en kuste haar. "Nee, Atsuya. Stop stop." Shirou zou nooit de lef hebben om iets met een meisje te doen dat hij net had ontmoet. Shirou die amper met andere mensen praatte omdat hij bang was voor de gevolgen. Atsuya wist nu dat hij dit meisje haar zin gaf, dat maakte hem eigenlijk niet zoveel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:28

Jolene vond het toch wel irritant dat zij alles moest doen maar het boeide haar niet. Ze had het Baily nog moeilijker gemaakt en dat was gewoon een heerlijk gevoel. Want hier kon je je nou niet bepaald snel uit redden. Je kon moeilijk tegen iemand zeggen, ja sorry ik was mezelf niet daarom had ik je gezoend. Ze hoorde Baily in haar achterhoofd kreunen,' Waarom doe je me dit aan?' Iets dat Jolene alleen maar leuker vond en ze legde haar hand in de nek van Atsuya en kuste terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:40

Atsuya moest een grijns onderdrukken toen hij haar zachte lippen voelde. Dit was leuk, eindelijk een beetje plezier in het leven van Shirou Atsuya Fubuki. Hoewel Shirou het hier absoluut niet mee eens was. Hij kuste haar eerst nog een beetje zacht, je zou het voorzichtig kunnen noemen. Maar Atsuya was niet van het voorzichtige. Hij legde een hand op haar rug en begon haar met tong en al te zoenen. Het maakte hem niet uit hoe snel hij misschien ging. "Atsuya, stop." Hoorde hij Shirou nog smekend zeggen. Maar Shirou dreef al snel naar de achtergrond van zijn gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:44

Jolene begon zo ver het kon te glimlachen. Kijk dit is nou de lef die ze wilde hebben. Het initiatief tonen van zijn kant. Ze ging nog wat dichter bij hem zitten. Ze zaten nu echt gewoon knie aan knie en ze streelde door zijn haren en uiteindelijk over zijn schouders en rug. Baily wilde weer protesteren maar Jolene bande haar uit haar gedachte en focuste zich alleen nog maar op Atsuya. Zij mocht toch ook wel een keer een pleziertje hebben? En als dat betekende dat ze ook nog eens Baily haar leven overhoop gooide kwam dat alleen maar beter uit. Extra bonus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:50

Vaag in zijn hoofd hoorde Atsuya Shirou een regel opdreunen dat je niet in het openbaar intiem mocht zijn met elkaar, een regel van de school. Wie zou hun betrappen? Atsuya zou diegene toch wel voor zijn smoel trappen. Het maakte hem echt niets uit. Hij bewoog meer naar Jolene toe en deed de andere hand ook op haar rug, iets hoger. Hij zoende haar en beet zachtjes maar verleidelijk op haar onderlip. Haar lippen voelde prettig en het was dus geen straf om dit met haar te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 0:54

Jolene vond het zeker niet erg dat Atsuya de leiding nam in de zoen. De beet in haar onderlip voelde echt lekker aan en ze wilde eigenlijk wel meer. Gewoon even een avontuurtje. Dat zou toch moeten kunnen?' Nee dat kan helemaal niet!' Hoorde ze Baily boos zeggen. Dat zorgde er eigenlijk alleen maar voor dat Jolene nog zekerder van haar zaak was. Ze trok Atsuya nog wat dichter naar zich toe en liet haar vingers over zijn zij strelen naar het einde van zijn shirt en het begin van zijn broek. Daar streelde ze soms onder zijn shirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 1:02

Shirou had het protesteren al opgegeven en kon nu alleen met veel lijden toekijken. Atsuya genoot van de aanrakingen onder zijn shirt en het maakte dat hij meer van haar wilde. Hij likte langs haar lippen en zijn handen gleden van haar rug naar haar heupen. Zijn handen streelde bij haar heupen, maar ook naar haar benen. Dit gaf hem zeker een goed gevoel en hij ging zo zitten dat hij tegen haar aan zat. "Atsuya." Hoorde hij Shirou nog maals zuchten, maar deze wist ook al dat het niet ging helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 1:29

Jolene beet net als hij een keer in zijn onderlip en verbrak toen de zoen. Niet omdat ze het niet fijn vond maar omdat zijn nek nu even wat belangrijker was voor haar lippen. Ze drukte kusjes in zijn nek, beet soms zachtjes en uitdagend en plaatste zuigzoenen. Omdat ze doorkreeg dat Atsuya hetzelfde idee had als zij, gleden haar vingers helemaal onder zijn shirt en streelde zijn blote huid. Haar handen waren redelijk warm omdat ze natuurlijk zichzelf een beetje verwarmde met haar elektrische schokjes. Ze gaf hem even kort een schokje, gewoon plagend, niet pijnlijk, gewoon net genoeg om een rilling over je rug te kunnen laten lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 2:14

Er liep inderdaad een rilling over zijn rug en Atsuya grijnsde. Hij streelde met een hand langs haar been en de andere schoof haar shirtje een stuk naar boven waarna hij haar over haar blote rug streelde. Zijn lippen gingen langs haar kaaklijn naar haar oor, waar hij haar kuste en zachtjes met zijn tong langs ging. Dit was heerlijk. Niet alleen omdat hij Shirou kwelde. Zij was heerlijk. Hij had haar onderschat. Hij glimlachte terwijl zijn lippen weer langs haar kaaklijn terug naar haar lippen gingen. Zijn vingertoppen streelde al meer over haar rug en hij stond op het punt om haar shirt uit te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 5:40

Baily duwde zich wat van Atsuya af en grijnsde breed en ondeugend." Wacht heel even...." Ze stond op en liep naar de deur toe. Daar deed ze die die en opslot." Niemand hoeft ons te zien." Ze trok haar shirt met een snelle beweging uit en liep weer terug naar Atsuya. Ze liet haar shirt op de eerste de beste tafel liggen en drukte gelijk weer haar lippen op die van hem toen ze bij hem was. Haar handen vonden snel een weg naar zijn shirt en ook die ging uit toen ze even de kus verbrak. Ze hoorde in haar hoofd Baily zuchten en ze wist dat Baily zich nu ongemakkelijk voelde. Wat verwacht je ook, haar lichaam, bijna naakt, alleen nog een rokje en haar ondergoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirou

Shirou


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 24-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 5:47

Atsuya had tussen zijn tanden gefloten toen Baily haar shirt had uitgetrokken. Het was een slimme zet van haar om de deur op slot te doen. Dat was een stuk handiger, want dan zouden ze ook niet betrapt worden. Hij sloeg zijn armen om haar blote rug en zijn rechterhand streelde langs het haar dat over haar rug viel. Zijn handen ging langs de bandjes van haar bh. Hij gaf zachte kussen bij haar hals en nek. Langs haar kaaklijn en terug naar haar mond. Shirou voelde zich verschrikkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Emptyzo 26 feb - 5:56

Jolene grinnikte kort om zijn gefluit, haar handen vonden een weg over zijn borst naar zijn zij en trok hem nog even wat dichter naar zich toe. Nu was het echt heup tegen heup. Geen ruimte meer ertussen. Baily voelde zich verschrikkelijk, ze voelde zich vies dat ze zichzelf zo liet gebuiken. Niet dat zij het in de hand had. Alles lag bij Jolene en die was niet van plan te stoppen tot ze gekregen had wat ze wilde. Een huilende Baily wakker wordend naast een jongen die ze niet wilde kennen. Haar vingers speelde met zijn broeksrand en zijn onderbroek. En toen hij haar in haar nek aan het kussen was beet ze even verlekkerd op haar lip. Dit was nou wel echt iets waar ze van kon genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onzin lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin lokaal   Onzin lokaal Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onzin lokaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het waarzeggerij lokaal
» lokaal 27 ~ 1e verdieping.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De lokalen en studeerkamers-
Ga naar: