Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meldkamer.

Ga naar beneden 
+2
Brendon
Bella
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Carl.

Carl.


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 24-02-12

Meldkamer. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldkamer.   Meldkamer. - Pagina 2 Emptydo 1 maa - 0:10

Carl rolde de tekening voorzichtig op en stopte hem in zijn tas. Even keek hij in zijn tas rond, maar het boek waar de tekening uiteindelijk in zou komen, zat er eens niet in. Hij zuchtte even. "Maar, waarom ben je eigenlijk te laat?' vroeg hij, opzij kijkend. "Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt, te laat komen." Hij grinnikte. Eigenlijk was het wel raar dat hij hier dan zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane

Jane


Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 12-02-12

Meldkamer. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldkamer.   Meldkamer. - Pagina 2 Emptyvr 2 maa - 1:27

'Het klinkt misschien heel dom maar ik had me verslapen. Het gebeurd behoorlijk vaak bij mij dus ze kennen mij onderhand al.' Zei ze lachend. Sommige mensen waren verbaasd over hoe vaak zij zich wel niet versliep. Maar Jane sliep gewoon heel snel door de wekker heen, ze sliep dan namelijk te diep en hoorde hem dan niet. Naast haar kon je dan harde muziek draaien, schreeuwen of zelfs iemand vermoorden en zij zou er niet wakker van worden. Soms erg fijn, soms erg irritant. In dit geval was het erg irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carl.

Carl.


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 24-02-12

Meldkamer. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldkamer.   Meldkamer. - Pagina 2 Emptyvr 2 maa - 1:30

"Aha," zei Carl. "Dus, je slaapt of te lekker, of je valt pas heel laat in slaap, waardoor je dus doorslaapt." Hij grijnsde. Het Royal-Guardelfje van het meisje was alweer verdwenen, dat lag dus echt aan het in de rij staan of niet. Hij keek toch nog maar even omhoog, hij had er ook geen boven zich zweven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna-Cecilia

Anna-Cecilia


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 05-03-12

Meldkamer. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldkamer.   Meldkamer. - Pagina 2 Emptywo 7 maa - 9:16

new
~~
Anna-Cecilia zat met haar benen over elkaar geslagen verveeld naar haar nagels te kijken. Nou en? Ze had een keertje gespijbeld, nieuwe kleren waren leerzaam! Dan leerde je hoeveel van de uitverkoop stukken anderen kochten terwijl jij één helemaal geweldig topje kocht dat minstens drie keer zo duur was, en dan die anderen maar verlangend zien kijken. Hah, zij had die kleren die hen nu kochten al lang een keer aangehad. Genoeg voor haar. De hak van haar pump tikte zo nu en dan tegen de tafelpoot terwijl ze wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheraine

Cheraine


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 22-02-12

Meldkamer. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldkamer.   Meldkamer. - Pagina 2 Emptywo 7 maa - 9:50

Cheraine liep bijna zwevend door de gang op weg naar haar volgende les. Maar eerst moest ze nog langs de meldkamer. Het was niets ernstigs, ze was alleen een keer vergeten te melden dat ze naar de dokter moest. Met een glimlachje ging ze naast een knap meisje zitten en staarde gelukzalig in de verte. In haar hoofd was het zoals altijd een rommelboel, gevuld met felle kleuren en pluizige dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meldkamer. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldkamer.   Meldkamer. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meldkamer.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De rest van de school-
Ga naar: