Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De velden

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 3:58

~later

Coco werd langzaam wakker, maar het duurde nog een tijd voor zijn ogen opengingen. Ondertussen lag hij alweer op zijn zij dicht tegen Jeremy aan. Even bleef hij zo stil liggen terwijl zijn ogen over Jeremy's gezicht gleden. Met een lief glimlachje, drukte hij een kus op zijn voorhoofd en kwam toen op één arm overeind wat gevolgd werd door zacht geknor uit zijn maag. Hij trok zijn tas naar zich toe en haalde daar een zak met broodjes uit. Hij zette ze nog even neer om eerst half over Jeremy heen te kruipen en plagend in zijn oor te blazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 4:06

Jeremy had een heerlijk dutje. Dat was tot iemand in zijn oor blies. Zijn gezicht vertroken hij kromde zijn rug. Zijn ogen openden en hij fronste. "Ik sliep zo lekker." Zeurde hij. Hij glimlachtte uiteindelijk wel. "kan je me een broodje geven?" Vroeg hij met zjjnbeste pupie oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:40

Coco glimlachte en tikte tegen Jeremy's neus aan. 'Natuurlijk sweetie pie.' Zei hij op een schattige toon. Hij ging weer overeind zitten en pakte een broodje uit de zak voor Jeremy en eentje voor zichzelf waarna hij het aan hem gaf. Hij liet zich rustig weer achterover zakken naast Jeremy en begon het broodje te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 8:53

Jeremy grinnikte en pakte zijn broodje aan. Hij ging naast Coco liggen, met een arm om Cocos schouders. "Dit van van mij eeuwig zo blijven." zei hij gelukzalig. Hij glimalchtte naar Coco. "Luuuuuuuuuuv yaaaaaa." Zei hij met een grijns voor hij een hap van zijn brood nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 10:24

Coco at gulzig van zijn broodje wat dan ook binnen een paar happen op was. Hierna draaide hij zich op zijn zij en bekeek Jeremy even. 'Je bent echt te schattig jij.' Zei hij lachend en kuste zijn wang. Jeremy had gelijk, dit mocht nog wel heel veel langer duren. Het was één van de beste dates die hij had gehad, vooral omdat hij nu ook echt iets voelde voor de persoon naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 10:31

Jeremy lachtte. "Dankje voor het compliment, iguess." Hij glimlachtte. Zijn eigen broodje was ook al op. "Come here." Zei hij voor hij Coco naar zich toe trok en hem een kus op zijn neis gaf. "Ik vind het geweldig dat jij bij me bent, als mijn vriendje, en niet als de ex van mijn ex."
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 19:04

Coco grijnsde breed bij de kus op zijn neus. Hij zette een been aan de andere kant van Jeremy en gaf hem een kus terug op zijn lippen dit keer. 'En dan te bedenken dat we elkaar eerst niet uit konden staan.' Zei hij lachend. Eerst had hij Jeremy inderdaad maar een miezerig zielepietje gevonden, maar het was wel duidelijk dat die mening ondertussen veranderd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptyma 26 maa - 23:36

Jeremy grinnikte. "Echt he, ik dacht dat je een of andere bitch zou zijn, wat voornamelijk zo was omdat je mijn vriendje had verleid, daar zat ik pas echt fout. Je bent geweldig." Hij glimalchtte en gaf Coco een kort kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptydi 27 maa - 1:02

Coco's wangen kleurden roze bij Jeremy's woorden en hij wrong schaapachtig grijnzend zijn armen rond Jeremy's middel. Zodra hij hem goed vast had, liet hij zich opzij vallen, daarbij Jeremy op zich trekkend. 'Jij bent ook niet bepaald het miezerige ventje waar ik je eerst voor aanzag.' Zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptydi 27 maa - 1:24

Jeremy grinnikte en gaf Coco een eskimokus. (isabel noemde het vroeger vlinder kusjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) "Je bent een enorme lievert jij." Zei hij gelukkig voor hij nog een kusje op Cocos lippen drukte. Hij vond het geen probleem zo in het zonnetje te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptydi 27 maa - 1:38

Coco grinnikte zacht toen hij Jeremy's neus tegen de zijne voelde. 'En jij bent een gekke weirdo.' Zei hij ondeugend grijnzend. 'Maar wel een lieve hoor.' Voegde hij er snel aan toe en gaf Jeremy een kus terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptydi 27 maa - 1:41

Jeremy grinnikte. "Hey, dan meot je maar geen computernerd \ gamer daten, Angel, dan krijg je dit soort dingen." Hij kustte Coco liefdevol terug. "Wat wil jij eigenlijk doen, als je klaar ben met je opleiding op Malory?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptydi 27 maa - 1:59

Coco keek verbaasd op bij de vraag en haalde zijn schouders op, zover dat kon met Jeremy op hem. 'Pfff.. ik ben pas 16 hoor, ik heb nog 5 jaar om daar over na te denken. Gelukkig maar, want ik zou echt niet weten wat ik zou willen.'`Zei hij en grijnsde even. 'Maar moeten we echt dit gesprek nu houden? Ik wil gewoon nog even genieten.' Klaagde hij, al bleef de grijns op zijn gezicht geplakt. Zijn handen schoven van Jeremy's rug naar zijn zijden en kietelde hem zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptydi 27 maa - 2:17

Jeremy lachte. "Ohja, jij bent jonger dan mij en bren hea." Hij glimalchtte. Toen Coco hem begon te kietelen kronkelde hij. "Co..haha....COCO....hahah..... Ik KN HIER NIET TEGEN" wist hij uit te brengen onder het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptydi 27 maa - 2:33

Coco moest op zijn beurt weer lachen om Jeremy en ging hem juist meer kietelen bij de woorden. Hij rolde om zodat hij nu bovenop Jeremy lag en ging gerust door, uitkijkend voor eventuele uithalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 2:01

Jeremy lachtte en probeerde ondertussen Coco van zich afduwen. "K...Komop ik kan hier niet te-he-hegen." Lachtte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 2:12

Coco grinnikte en stopte uiteindelijk met kietelen en keek naar Jeremy's rood aangelopen gezicht. 'Ach schattie heb je het zo warm gekregen, ik weet wel een manier om je af te koelen.' Zei hij met een ondeugende grijns. Met enige moeite, gelukkig was Jeremy niet zo zwaar, tilde hij de jongen op en zette een paar stappen om met een grote sprong in het water te springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 2:14

Jeremy vond het heel grappig, tot het moment dat ze richting het water gingen. De laatste tijd ging het al zo veel beter met hem en was hij niet nerveus om aan de rand van het water te zitten, maar het water zelf was een probleem. Toen ze vielen ontsnapte een gil aan zijn lippen. Zodra hij de kans kreeg ontsnapte hij uit Coco's armen en rende de kant op. In een staat van halve paniek begon hij richting de school te rennen, weg bi het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 2:22

Coco was verbaasd toen Jeremy opeens de kant weer opschoot en het duurde dan ook even voor hij doorkreeg wat er was. Shit, hoe kon hij zo dom zijn, Jeremy was als de dood voor water. Snel klom hij uit het water en zette de achtervolging in op Jeremy. 'Jeremy wacht!' Riep hij al dacht hij niet dat het ging werken. Daarom zette hij maar een sprintje in en haalde de jongen uiteindelijk in. Snel greep hij die bij een arm en zette de rem in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 2:58

Toen hij gestopt was gaf Jeremy het rennen op. Hij liet zich op de grond zakken en verborg zijn gezicht in zijn handen voor hij begon te huilen. Een klein elektrisch schokje schoot van zijn schouder naar zijn rug. Als elektrokineet was hij de helft van de tijd geladen en nu was hij ook nog eens geleidend door het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 3:12

Coco liet zich snel naast Jeremy zakken en sloeg zijn armen om de jongen heen. ' Het spijt me, ik was het vergeten.' Zei hij zachtjes en drukte hem tegen zich aan. ' Het spijt me heel erg.' Zei hij nog een keer. Hij baalde er ook echt zwaar van, waarom had hij dat gedaan? Hij was echt het slechtste vriendje ever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 3:28

Jeremy liet zich in Coco's armen trekken. Hij legde zijn gezicht op diens natte schouder en begon te huilen. Hij kon niet normaal denken. Alles wat hij nog kon was zo hard huilen als hij kon en hopen dat het allemaal een nachtmerrie was of zo. Hysterisch was een understatement.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 4:43

Coco streek door Jeremy's natte haren en gaf een kus op zijn kruin. Schuldgevoel bekroop hem heel snel en hij maakte zachte sussende geluidjes in een poging om Jeremy gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noël

Noël


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 10-02-12
Leeftijd : 27

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 4:48

Go Coco! Shooshpap JJ Smile (homestuck ding)
-------
Het duurde een poosje voor Jeremy wat kalmeerde. "Coco, wat dacht je?" vroeg hij zacht, neit opkijkend van het plekje tegen Coco's schouder waar zijn gezicht zich had genesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Emptywo 28 maa - 4:59

Coco beet op zijn lip en slikte. 'Ik dacht niet na, ik wilde gewoon lol hebben.' Zei hij zachtjes, wetend dat het niet echt een goed excuus was. 'Sorry' Klonk er nog beteuterd achterna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De velden        - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden    De velden        - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De velden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De omgeving-
Ga naar: