Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De damestoiletten

Ga naar beneden 
+3
Scarlett
Bella
Alison
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alison

Alison


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 01-02-12
Leeftijd : 26

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyza 4 feb - 8:36

Er zijn andere toiletten verspreid door de school, maar hier zijn de meeste. Daarbij komt dat hier een grote spiegel in een gouden lijst hangt waar meisjes graag hun make-up bijwerken. En het ruikt zo lekker naar heerlijke luchtverfrisser, en de wasbak is zo mooi, en de handdoekjes zijn zo zacht! Daarom is dit de favoriete plek voor meisjes om even uit de gang te duiken en rustig bij te komen - en waarom niet? Ruimte zat!

Regels:
Geen jongens, natuurlijk!
Houd het schoon, gooi handdoekjes gelijk in de wasmand onder de wasbakken en mors geen zeep!

Maximaal 6 personen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 31-01-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyzo 5 feb - 5:24

Mariah kwam de wc binnen gelopen, in een niet al te vrolijk humeur. Ze had een kater van gister avond. En als je dan in de ochtend weer vroeg moest opstaan om naar de les te gaan maakte haar humeur er niet al te best op. De hoofdpijn maakte haar nog prikkelbaarder en nu moest niemand iets verkeerd zeggen want dan zouden ze al snel een uithaal van haar krijgen. Haar haren waren gebonden in een slordige knot en ze was totaal niet opgemaakt. Onder het jasje had ze een blauwe strak gebreide trui met V-hals aan. Toen ze vanmorgen wakker werd had ze het ook nog eens ijskoud, zo was het probleem opgelost. De piercing zat nogsteeds boven haar lip en ze was het nogsteeds niet van plan om eruit te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison

Alison


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 01-02-12
Leeftijd : 26

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyzo 5 feb - 5:41

Alison was net bezig om haar mascara zorgvuldig bij te werken toen er iemand binnen kwam, ze schrok en uitschoot. Er zat een zwarte veeg boven haar oog. Alison reageerde voordat ze bedacht dat ze aardig moest zijn: 'Fuck! Kon je niet wat zachter zijn, of zo? Kijk dit dan!' Boos keek Alison het meisje aan, maar niet lang, want de mascaraveeg zou zo droog zijn en dan zou ze het er nooit meer af krijgen. Met een handdoekje en wat water begon Alison te vegen, waardoor de veeg allemaal maar groter werd en Alison alleen maar gefrustreerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 31-01-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyzo 5 feb - 5:53

In tegenstelling tot het meisje reageerde Mariah niet krijzend maar zo koel dat ze het meisje ter plekke kon bevriezen. Toch was er wat felheid in haar stem te bekennen. 'Fuck you.' Het meisje haar uitstraling beviel haar al niet maar nu ze dat ook nog zei kon ze haar wel wurgen. Nee, als je Mariah in deze staat tegenkwam moest je haar niet tegenzitten want voor je het wist sprong ze boven op je zonder enige grenzen. Haar kille ogen keken naar het meisje, ze waren killer als normaal en je zag dat ze het kind kon schieten. Vooral de stem, het stak als een mes in haar hoofd met die kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison

Alison


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 01-02-12
Leeftijd : 26

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyzo 5 feb - 10:30

Met een ruk draaide Alison zich om. 'Wat zei je daar?' Vroeg ze scherp, terwijl haar groene ogen haast vuur leken te spuiten. Vuur en ijs in de ruimte, die plotseling veel kleiner leek. Alisons gedachten produceerden beelden van haar, die het meisje sloeg, schopte, wurgde. Zo sprak je niet tegen Alison; dat kon ze niet toelaten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 31-01-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyzo 5 feb - 10:41

'Ik zei ; fuck you.' Zei ze met een kille blik. Haar blik bleef nu op dit meisje gevestigd. Als blikken konden doden he.. Nouja, je weet wat ernaar komt. Vandaag had ze geen zin om hysterische meisjes te negeren, nee nu zou ze er vol op gaan. Het meisje zou na een paar zinnen niet meer veilig zijn, Mariah had namelijk al een tijdje niet gevonden en haar handen begonnen te jeuken naar weer een gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydo 9 feb - 7:18

Nw
________
Kira stond voor de spiegel en bracht een nieuw laagje mascara aan op haar wimpers. Ze had net afscheid genomen van Jay,dat waren altijd de vervelendste moment vond ze zelf. Ze merkte wel dat ze hier maar weinig mensen kende, ze trok eigenlijk altijd met Jay op waardoor ze niet echt de moeite nam om met andere mensen vriendschappen aan te gaan. Misschien niet heel erg handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydo 9 feb - 7:28

Julia kwam het toilet binnen, niet omdat ze hoge nood had maar om net als het meisje bij de spiegel haar make-up wat bij te werken. Ze zette haar tas tussen haar voeten neer toen ze er een mascara en een oogpotlood uit gehaald had. Even keek ze via de spiegel naar het prachtige blonde meisje dat waarschijnlijk iets ouder was dan zijzelf. Net voor het op zou vallen keek ze naar zichzelf in de spiegel en constateerde dat ze er weer verschrikkelijk uitzag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyza 11 feb - 4:49

kira glimlachte in de spiegel. Ze merkte de kleurenboog boven het meisje op maar had geen idee wat het precies allemaal betekende. Dat was vervelend omdat het haar wel benieuwd maakte. Ze werkte haar make-up verder bij en dacht ondertussen aan Jay. Ze kon niet wachten tot ze hem weer zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyza 11 feb - 5:00

Julia haalde haar mascara uit haar tas en gng ermee aan de slag tot ze uitschoot en het borsteltje een zwarte streep op haar wang achterliet "shit." mompelde ze binnenmonds. TEergeefs probeerde ze het weg te boenen, maar het was watervaste mascara dus werd het alleen maar erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyza 11 feb - 5:09

Kira zag hoe de mascara alleen maar meer vlekken veroorzaakte op haar wang. Rustig pakte ze een flesje remover uit haar tas en reikte aan het meisje aan. 'Hiermee moet het wel weg gaan,' zei ze met een lieve beleefde glimlach. Ze was mooi, maar zag er tegelijkertijd erg onschuldig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyza 11 feb - 5:40

Julia keek haar even verbaast aan, bij het uiterlijk van het meisje had ze niet verwacht dat ze zoiets zou aanbieden. "Ehm..." mompelde ze wat verbrouwereerd, "Dankje." ze pakte het flesje aan dat waarschjnlijk die afschuwelijke veeg van haar wang zou halen, "Soms ben ik wat onhandig..." mompelde ze terwijl ze wat op een papiertje depte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baily

Baily


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptywo 22 feb - 8:40

Baily stond vrolijk met wat vriendinnen te kletsen toen ze opeens even geen macht meer had over haar lichaam. Jolene had een manier gevonden om de macht te krijgen. Haar gezicht vertrok en ze keek haar vriendin links vna haar woedend aan," Kap nou eens met zeuren mens. Niet iedereen hoeft jou geklaag te horen." Gelijk na dat gezegd te hebben kreeg Baily weer de macht terug en sloeg haar hand voor haar mond." Ohh Wendeline het spijt me. Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat het beter is positief te zijn zodat je andere mensen ook vrolijk kan maken." Wendeline keek haar een beetje argwanend aan maar besloot er toch maar niet verder op in te gaan. Ze zei Baily gedag en de andere vriendinnen gingen ook. Zo bleef Baily alleen achter in de wc. Ze sloeg woedend tegen een deur aan van de wc." Jolene, waarom? Kon je niet gewoon één keer je bek houden?" Riep ze boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptyma 27 feb - 10:56

Scarlett was niet een overdreven ijdel persoon, maar haar make-up moest wel goedzitten. Zeker als de lessen afgelopen waren en ze er dus niet meer op aangesproken kon worden dat ze make-up op had. Niet dat Scarlett het soort meisje was wat zich er veel van aantrok, maar het was zo vermoeiend om telkens dezelfde discussie te voeren. Daarom had ze de makkelijke weg gekozen en tijdens de les alleen maar een laag mascara en haar onafscheidelijke lippenstift op te hebben. Op de wastafel waar ze achter stond lag een mascara borsteltje, een pakje sigaretten en een doosje oogschaduw. Nu was ze vooral bezig met het goed krijgen van een dikke laag eye-liner boven haar oog. Straks zou ze eens kijken of ze nog tijd had om naar de stad te rijden, kon ze haar haren weer eens bijkleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 0:27

Met haar haren in een hoge paardenstaart liep Kathleya de damestoilet op. Kathleya droeg nauwelijks make-up als ze op school was. Daar waren verschillende redenen voor 1. Het was tegen de regels zoveel make-up te dragen en 2. Kathleya was het liefst ontzichtbaar. Zij was pas nieuw dus wilde ze eerst de school en de mensen goed bestuderen. Ze liep naar de tweede wastafel die vrij was want de andere werd bezet door een meisje met rood/orange haren? Kathleya kon het niet helpen om een beetje naar haar haren te staren maar vervolgens keek ze in de spiegel. Mooie kleur dacht ze bij zichzelf. Uit haar tas haalde ze lipgloss die doorzichtig was en een mooie glans op haar lippen achterliet. Niet opvallend, gewoon simpel, dit was hoe Kathleya voortaan naar school zou gaan. Haar plukken die los waren deed ze even goed net zoals haar paardenstaart. Nog een beetje mascara en Kathleya was klaar om naar de volgende les te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 2:14

Scarlett haar aandacht dwaalde even van haar eye-liner af toen ze in de spiegel zag dat er een meisje de ruimte binnengelopen kwam. Het meisje was niet echt opvallend gekleed, ze was sowieso niet zo'n opvallend type. In tegenstelling tot Scarlett die zich express zo kleedde als ze deed. Nu droeg ze dan ook een strakke zwarte spijkerbroek met opvallende scheuren, ze droeg haar motorlaarzen, een kort wit topje dat haar navelpiercing net liet zien met daarover heen haar leren motorjasje. Niet bepaald passend bij het schoolmillieu, maar ze hield er juist van om een beetje lekker te provoceren. Haar blik draaide weer terug naar de spiegel waar ze zag dat ze uitgeschoten was met haar eyeliner "Shit" ze draaide zich wat ruw om om wat van de papierenhandoekjes uit het apparaat te trekken waardoor ze tegen het blondharige meisje liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 3:34

Kath deed haar uniform goed trekken wat haar deed verbazen dat het meisje naast haar helemaal geen uniform droeg. Mocht dat wel? Toen zij op het punt stond om te vertrekken voelde ze een stoot tegen haar schouder. Daarna deed Kath verbaasd een stap achteruit om zo in evenwicht te blijven. Voor een moment knipperde Kath even voordat ze zachtjes moest lachen. "De doekjes rennen heus niet weg" Haar ogen schitterde een beetje omdat ze het wel amuserend vond. Amuserend hoe de dame naast haar had gereageerd toen ze de eyeliner een beetje was uitgelopen. Kath streek haar bovenstuk van haar kleding recht voordat haar aandacht weer op de dame was gevestigd. "Sorry trouwens. Volgens mij stond ik een beetje in de weg"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 3:55

Scarlett haalde haar schouders even op, wat haar betreft was zj degene de fout gezeten had. Maar als het meisje de schuld op zich nam liet ze eht zo, veel gemakkelijker. "Nee maar die eye-liner droogt wel op en probeer het er dan maar eens af te vegen." behendig veegde ze het zwart van haar ooglid af zodat het weer op de plekken zat waar het hoorde te ztten, "En ik ben tevreden met de look die ik heb, die extra vlekken maken het to much." voegde ze er aan toe, om het blonde meisje duidelijk te maken dat het haar niet om de ijdelheid maar om de perfectie ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 5:16

Kath bestudeerde de dame die de eyeliner eraf deed halen wat ernaast was gelopen. Het zag weer zoals het moest horen. Kath kon uit haar enkele woorden horen dat deze dame van perfectie hield. Het had niets met ijdelheid te maken of arrogantie, ze wilde gewoon dat het goed zat. "Ja dat snap ik wel. Ik heb zowiezo moeite met eyeliner opdoen dus zoals jij het hebt zal ik het nooit krijgen. Ik heb daar een te trillende hand voor" Kath keek de dame vriendelijk aan. Uiteindelijk deed ze de tas om haar schouder hangen en liep naar de deur. "Trouwens mag ik wat vragen? Ik ben net nieuw hier maar jij loopt niet in een uniform, mag dat? Mag ik morgen ook gewoon in mijn eigen kleding naar school komen?" Kath's stem werd een beetje onzeker omdat ze niet dom over wilde komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 5:34

"Oefenen." was het korte advies wat Scarlett aan het meisje gaf. Zelf deed ze het al zoveel jaar dat ze zich eigenlijk nauwelijks meer kon herinneren hoe het in het begin was. Waarschijnlijk smeerde ze het toon ook zo over haar gezicht heen dat het geen gezcht had, maar zoals nu nog steeds luisterde ze toen ook al slecht naar adviezen van andere. En zeker naar dat van haar 'moeder'. Bij die vraag schudde Scarlett haar hoofd, "Nee tijdens de lesesn moet je dat afschuwelijke uniform aan, daarna ben je vrij n wat je dragen wilt. Of tenmnste een soort van vrij." Ze had zelf ook al vaak genoeg gezeik gehad over haar kleding, maar dat was iets waar ze weigerde aanpassingen aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 5:46

Misschien had Kath beter de regels moeten lezen want anders had ze dat wel geweten. Haar ogen waren onzeker naar de grond gericht. Mensen hadden haar wel idioot gevonden want het was haar al opgevallen dat de meeste gewoon in eigen kleding rondliepen. In de lessen droegen ze inderdaad allemaal de uniform, dit was weer zo'n 'blonde actie' wat de meeste zouden zeggen. "Oké dan weet ik dat, bedankt! En inderdaad ik moet ook vaker oefenen maar eerlijk gezegd ben ik daar een beetje lui voor" Kath was al iemand die niet vaak make-up droeg dus het liefst deed ze dat dan voorschut rondlopen met mislukte make-up op. Had zij soms maar zo'n attitude als anderen, soms had ze dat ook maar het liefst viel ze gewoon niet op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 5:55

Scarlett dacht nog even over de vraag na, de eerste paar keer had ze gewoon dat hele uniform achter wegen gelaten omdat ze het maar niks vond om in zo'n rokje rond te lopen. Veel te liefelijk, maar ook hier gold het dat die discussies erover veel te tijdrovend waren geweest en had ze het maar aangetrokken. Met haar rode haren er boven was het toch nog rebels genoeg naar haar zin. "Zoveel tijd kost het niet" al pratend nam Scarlett haar mascara borsteltje op en gooide nog een dikke laag over de laag heen die er al opgezeten had. Scarlet hield van donkere make-up, het viel op en liet mensen choqueren, precies waar ze op uit was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 6:13

"Zoveel tijd kost het niet" zei de jongedame tegen haar. Aan de ene kant had zij wel gelijk maar Kath hield nu eenmaal niet van oefenen. Make-up was iets wat zij zelf overbodig vondt of alleen opdeed bij speciale gelegenheden. Zij wilde liever op de achtergrond blijven dan op de voorgrond. "Ik moet wel zeggen, niet veel mensen kunnen het hebben maar bij jou staat het echt." Kath probeerde haar te complimenteren, iets waar ze niet zo goed in was. Misschien wilde ze wel een vriendin maken maar wist ze toch niet zo goed hoe. Kath was ook geen slijmerd, dat zeker niet. Zij wilde juist dat mensen haar mochten om hoe ze was en niet als iemand achterna lopen alsof die honing aan de kont had zitten. Met haar vingers deed ze haar losse plukken achter haar oren omdat het begon te irriteren. "Trouwens ik denk stel mij even voor, mijn naam is Kathleya Dianna Agron" Er was een vriendelijke glimlacht op haar gezicht te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 7:26

Scarlett hield haar hoofd even wat schuin bij het complimentje terwijl ze gewoon verder ging met de mascara.Ze was niet zo gevoelig voor complimentjes als bepaalde personen. Maar ze had dan ook niet weer de arrogantie om iets te antwoorden als; weet ik, of iets in die richting. Ondertussen borg Scarlett haar make-up weer terug in haar tas. In tegenstelling tot de meeste meisjes had zij gewoon een simpele zwarte rugzak die vooral handig was. "Scarlett." noemde ze op haar beurt haar naam. Ergens had ze wel een tweede naam, maar die zou ze niet eens kunnen herinneren als ze haar best zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathleya

Kathleya


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Emptydi 28 feb - 10:46

De dame stelde zich voor met de naam Scarlett, een krachtige naam wat Kath niet anders had kunnen verwachten. De naam paste perfect bij haar uiterlijk waar Kath echt van onder de indruk was. Zij had zichzelf nooit zo durven uiten, altijd aan de regels gehouden tot een bepaalde leeftijd. Toen werd ze rebels en vondt ze dat de regels er waren om verbroken te worden. Maar haar uiterlijk was altijd hetzelfde gebleven. kath hield er niet van als anderen haar zouden veroordelen op uiterlijk. Daarom had ze nu al respect voor Scarlett. Een persoon die het niet veel zou interesseren wat anderen van haar dachten, dat mocht Kath wel. "Aangenaam Scarlett, leuk je te leren kennen. Zou je mij misschien kunnen vertellen waar ik het geschiedenislokaal kan vinden? Er staat hier een nummer maar ik heb geen idee waar dat is"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/
Gesponsorde inhoud





De damestoiletten Empty
BerichtOnderwerp: Re: De damestoiletten   De damestoiletten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De damestoiletten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De rest van de school-
Ga naar: