Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyvr 2 maa - 23:48

moet er zo nog iemand binnenkomen als ze pas halfaangekleed zijn? :p
~~
Coco trok zijn boxer aan en had zijn broek al omhoog getrokken toen de vraag van Brendon kwam. Grinnikend en met één hand zijn broek omhooghoudend, streelde hij langs zijn borst. 'Het spijt me, sweetie. Volgende keer zal ik iets minder ruw zijn.' Zei hij met een ondeugende grijns. Met vlugge handen maakte hij de knoop van zijn broek vast en sloeg daarna zijn armen om Brendon's nek heen om hem met een uitdagende blik stil aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyza 3 maa - 2:35

haha dat kan wel, op zich c;
~~
Brendon grijnsde, 'Hoeft niet, het was het waard.' zei hij, zelf ook al half aangekleed. Toen hij Coco strak aan keek kon hij niet helpen om wat te gniffelen en hem toen niet al te bescheiden te zoenen. Hij had geen idee hoe hij deze situatie zou zijn doorgekomen als Coco niet de rol van fuckbuddy had gespeeld, maar een of andere zak die hem meteen in de steek zou laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyza 3 maa - 7:25

Coco grijnsde waarna hij zijn mond opende om Brendon gretig terug te zoenen. Een hand gleed naar boven en greep zich vast in Brendon's haren, terwijl zijn andere hand afgleed naar zijn onderrug. Hij zou de jongen waarschijnlijk weer op het bed hebben gegooid, als de deur niet opeens open werd gegooid en er een paar jongens naar binnen kwamen lopen. Eerst hadden die niet door wat er gaande was, maar al snel stonden ze geschokt te kijken naar de twee jongens die aan elkaar vastgeplakt leken te zijn. Coco maakte rustig de zoen af en keek toen op naar de jongens. 'Wat?' Zei hij op een bitchy toon met een arrogante blik erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyza 3 maa - 10:57

Brendon werd helemaal rood toen de jongens binnekwamen, dit had hij niet verwacht. Hij zei niets en ging gewoon verder met zichzelf aakleden. Een van de jongens leek onder de indruk van Coco's reactie en verplaatste zich naar de achtergrond terwijl de andere naar voren stapte, 'Er is hier geen plaats voor nichten als jullie, dus hoepel op.' zei hij op een toon waar Brendon erg van schrok, zeker omdat hij nu zo emotioneel onstabiel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyza 3 maa - 13:04

Coco stapte met een boze blik op de jongen af. Hij was er zeker niet van gediend dat jongens zoiets zeiden en hij liet het vaak dan ook niet over zich heen gaan, net zoals nu. 'En wat anders?' Zei hij brutaal. De jongen die deed zijn mond alweer open om iets te zeggen, maar was er blijkbaar nog niet wat hij moest zeggen. Coco snoof vergenoegd waarna hij zei:' Dus we hebben hier geen problemen meer volgens mij?' Zonder op antwoord te wachten, draaide hij zich om en liep terug naar Brendon. Daar pikte hij zijn shirt op om het rustig aan te trekken zonder verder nog op de jongens te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyza 3 maa - 21:25

Brendon had zich gewoon wat op de achtergrond gehouden en zat nu op zijn bed, een beetje met de lakens spelend. Hij kon er niet tegen als mensen zo tegen elkaar deden, al had hij zoveel opmerkingen klaarliggen, hij zei ze nooit. Daar zou hij spijt van krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyza 3 maa - 23:07

Coco keek even naar Brendon en liet zich met een zucht naast hem op het bed ploffen. 'Doen ze altijd zo tegen je?' Vroeg hij met een schuingehouden hoofd, wetend dat de jongens nog steeds er waren en mee konden luisteren, maar dat boeide hem niet zoveel. Zulke mensen boeide hem sowieso al nooit, omdat hij onderhand wel wist hoe hij ze klein kon krijgen, maar hij verwachtte niet van Brendon dat hij dat ook deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyzo 4 maa - 8:46

Bendon haalde zijn schouders op, het antwoord was overduidelijk "ja", zelfs als hij een vriendin had deden ze zo, dan zeiden ze tegen het are meisje dat hij een vieze nicht was die normaal probeerde te zijn. Hij had ondertussen de moed van terugpraten al opgegeven, zich gewoon op de achtergrond houden en niets zeggen werkte altijd het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyzo 4 maa - 9:08

oke weer even omschakelen van de bitchy modus naar de lieve X)
~~
Coco fronsde zijn wenkbrauwen en wierp even een blik naar de jongens die net hun hoofd wegdraaiden van de twee. 'Hé, maar dat moet je toch niet op je laten zitten. Het is misschien cliché, maar je weet zelf ook best dat je beter bent dan hen, dus je mag jezelf best boven ze plaatsen.' Zei hij bemoedigend terwijl hij een arm om Brendon heen sloeg. Voor Coco zou dit een goed advies zijn geweest, hij had een grote mond en zijn vriendinnen die achter hem stonden zodra het hemzelf te moeilijk werd. Voor Brendon was het waarschijnlijk minder advies, dus plakte hij er nog vlug achteraan:' En je mag mij ook best inschakelen om ze een schop onder hun kont te geven, ik doe het graag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyzo 4 maa - 9:38

Brendon glimalchte, 'Het is lief van je, maar ik doe dit liever in mijn eentje, aangezien anderen voor me op laten komen nog een extra reden voor ze is om me te kleineren.' legde hij kalm uit, 'Ik kan het wel aan, hoor. Het is niet dat ze me echt veel pijn doen met hun woorden.' zei hij wat onverschillig en hij begon zijn veters te strikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyma 5 maa - 4:00

Coco knikte begrijpend en liet zijn arm van Brendon afglijden toen die zijn veters begon te strikken. Hij voelde zich nu toch wel erg dom dat hij dat gezegd had tegen Brendon, aangezien wat Brendon zei aardig logisch klonk. Stilletjes stond hij dus maar op om zijn eigen schoenen te pakken en die aan te trekken. Het was niet vaak dat Coco zich zo... ongemakkelijk voelde. Zodra hij klaar was wendde hij zich weer naar Brendon. Hij liet zich voor hem op zijn hurken zakken en legde zijn ellebogen op Brendon's knieën. 'Dan ga ik maar weer.. denk ik.' Zei hij op een wat onzekere toon. Soms zou hij best willen dat hij wat llanger bij Brendon kon blijven, niet alleen seks en dan weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon

Brendon


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 31-01-12
Leeftijd : 26

Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Emptyma 5 maa - 20:57

Brendon glimlachte, 'Tot later...' zei hij en hij kuste Coco op zijn neus. 'Ik koop nog wel een keer een drankje voor je, daar zijn vrienden voor.' zei hij alsof hij Coco's gedachten had gelezen, hij deelde deze gedachte wel met Coco, hij wilde ook wel een keer gewoon samen met hem zijn, zonder alles wat ze normaal deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6   Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapzaal - Jongens, leerjaar 6
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapzaal - Jongens, leerjaar 3
» Slaapzaal - Jongens, leerjaar 7
» Slaapzaal - Jongens, leerjaar 2
» Slaapzaal - Jongens, leerjaar 1
» Slaapzaal - Jongens, leerjaar 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De slaapzalen-
Ga naar: