Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De winkelstraat

Ga naar beneden 
+5
Louise
Alice
Harriet
Scarlett
Ryan.
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De winkelstraat - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraat   De winkelstraat - Pagina 4 Emptyvr 23 maa - 13:25

Coco glimlachte scheef, maar wel opgewekt. 'Ja dat wil ik echt.' Zei hij en liet even een grijns zien. Man.. dit was raar, de gevoelens voor Jeremy waren er echt, maar hoe wist Coco ook niet precies. Toen hij nog wat met Brendon had, had niemand hem ooit kunnen vertellen dat hij dit voor Jeremy zou gaan voelen, dan had hij je gewoon hard uitgelachen. 'Oh en als ik weer zoiets stoms als net doe, mag je me gerust weer stoppen, het was gewoon een hele stomme actie.' Zei hij met een verontschuldigend glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De winkelstraat - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraat   De winkelstraat - Pagina 4 Emptyvr 23 maa - 13:49

Jeremy glimlachtte. "Zal ik doen. Ik heb toch weinig keus. Aan de ene kant heb ik er neit echt een probleem mee of zo, ik blijf een jongen van zeventien, maar mijn fobie zorgt voor een halve paniekreactie als het erop aankomt, en dat sucks." zei hij met een klein glimlachje. Over de fobieen praten was neit altijd even leuk, maar het hoorde erbij. "Voor we weer voor verassingen komen te staan, dit zijn ze allemaal op een rijtje, aanraking, insecten, spinnen, regen, onweer, water en vuur."
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-02-12

De winkelstraat - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraat   De winkelstraat - Pagina 4 Emptyza 24 maa - 0:58

Coco grinnikte en sloeg zijn vrije arm om Jeremy heen. 'Nou met die insecten en spinnen ben ik het in ieder geval met je eens, want die zijn gewoon te vies voor woorden.' Zei hij met afschuw in zijn stem. 'Maar we doen het gewoon op jouw tempo, oké Jez?' Hij grijnsde breed en woelde even door Jeremy's haren. Aan zijn gezicht was niet te zien dat hij zich afvroeg of dat hem ging lukken. Hij wilde niet net als Brendon Jeremy in de steek laten. Het moest gewoon lukken en wie weet, misschien zou hij Jeremy uiteindelijk wel zover krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 27

De winkelstraat - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraat   De winkelstraat - Pagina 4 Emptyza 24 maa - 1:31

Jeremy knikte gelukzalig. "Dank je." Zei hij zacht. Hij was best wel blij dat Brendon hem ook niet had proberen te pushen, beiden hadden de grenzen al een paar keer half overschreden, maar echt te ver nooit. Hij was best wel blij dat Brendon Coco had opgezocht en niet had geprobeerd gem te pushen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylie

Kylie


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 31-01-12

De winkelstraat - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraat   De winkelstraat - Pagina 4 Emptyza 24 maa - 1:42

Coco gaf Jeremy een kus op zijn neus en zei toen grijnzend:' Laten we dan maar eens teruggaan, kijken of we nog wat te drinken kunnen krijgen. Daarna kunnen we wel even in één of andere computerwinkel kijken als je wilt?' Hij leidde Jeremy aan de hand de wc uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De winkelstraat - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraat   De winkelstraat - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De winkelstraat
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: