Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Willow Fields

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Willow

Willow


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 01-02-12

Willow Fields Empty
BerichtOnderwerp: Willow Fields   Willow Fields Emptywo 1 feb - 5:27

De basis informatie
Volledige naam: Willow Fields.
Roepnaam/bijnaam: Gewoon Willow, anders krijg je Will, maar dat klinkt vaag…
Leeftijd: 16
Geslacht: Female.
Geloof: no.


Het innerlijk
Karakter: Willow is een onzeker meisje maar weet wat ze wil, en is niet op andere gedachte te brengen, als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft moet het ook gebeuren, ze is dus eigenwijs. Als het dan een keer niet gaat zal ze heel erg teleurgesteld zijn in zichzelf en de hele avond/middag/ochtend blijven mokken. Ze kan mensen, de meeste, snel doorgronden, onderandere omdat ze aura’s kan lezen. Ze is erg zorgzaam voor de mensen waar ze van houd, tegen over andere zal ze zich niet zo makkelijk openstellen, en al helemaal niet als ze haar gaan commanderen. Ze is oud voor haar leeftijd omdat ze nogal veel heeft meegemaakt.
Relaties: Ze is hetero, maar ik weet niet of ze echt op zoek is of iets. Ze is iniedergeval niet van de onenightstands.
Talenten: Ze is goed met auto’s.
Zwakheden: Ze is niet echt goed met make-up, nagellak en dat soort stuff.

Status: Willow zien ze als een rustig, eigenwijs en iet wat eigenaardig meisje. Ze word niet gepest, of gehaat maar ze is ook niet populair.


afkomst
Geboorte en/of woonplaats: Pawtucket, aan de voet van de Adirondack Mountains (ik heb het proberen na te trekken, want ik jatte het uit een boek.. maar hetl ukte nietxd)
Familie: Ze heeft een tante, en een moeder. Haar vader heeft ze nooit gekend.

Het uiterlijk
Lengte en bouw: Willow heeft een dun en elegant figuur, met lange benen maar niet dat ze ze echt accentueert.
Omschrijving gezicht: Ze heeft donkerblond haar, ik weet alleen niet hoe ik het moet omschrijven. En groenige ogen.
Kledingstijl: Vooral dingen uit tweedehands winkeltjes, dat hoeft niet echt bijzonder te zijn, maar wel anders.
Uiterlijke kenmerken: Er loopt een litteken van haar sleutelbeen over haar schouder naar haar rug, en daar stopt het halverwege, hoe ze er aan komt weet ze niet, ze had het al zolang ze het zich kon herrinneren.

Kracht
Kracht: Ze kan dus aura’s ‘zien’

Extra
Verleden: Willow heeft haar vader nooit gekend, hij was weg voordat ze geboren werd. Haar moeder was er stuk van, hoorde ze later. Haar moeder was soms afwezig, hoe ouder Willow werd hoe afweziger haar moeder werd. Haar moeder leefde in haar eigen droomwereldje en het werd voor Willow steeds moeilijker om contact met haar te maken. Op 8 jarige leeftijd deed Willow alles in huis, ze kookte, waste etc. Daarbij ging ze nog steeds naar school. Het huis zag er piekfijn uit omdat Willow niet wilde dat de buitenwereld hiervan wist, ze houd zielsveel van haar moeder en wilde haar niet in een kliniek dumpen. Uiteindelijk kwam het toch naar buiten en heeft ze een tijdje in een pleeggezin gezeten terwijl haar moeder in een kliniek zat. Na een maand, de verschrikkelijkste maand van haar leven, werd ze opgehaald door haar tante en trok ze bij haar in, net als haar moeder. Met haar moeder gaat het nog steeds bergafwaarts en met pijn in haar hart is Willow naar The MA gekomen.
Overig: Ze mag haar tante niet echt.

Plaatje:
die komt nog... ik moet nu ff eten halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harriet

Harriet


Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 31-01-12

Willow Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willow Fields   Willow Fields Emptywo 1 feb - 5:54

Goedgekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Willow Fields
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gracièra 'Gray' Willow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: