Royal Malory Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Malory Academy

Far more than just a boarding school
 
IndexIndex  WelkomWelkom  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De parkeerplaats

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De parkeerplaats  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De parkeerplaats    De parkeerplaats  - Pagina 2 Emptydi 20 maa - 6:27

ja ben een beetje druk dus ben vooral even bezig met scar
-
Scarlett had het niet op het soort mensen dat hun motors zo lieten opkomen, ten eerste het gebrul was zonde van je benzine. Hoewel daar mocht Scarlett niet over gaan azijnpissen, zelf had ze net door de bossen staan crossen. Maar wat haar vooral irriteerde was de roep om aandacht die erover afgeroepen werd. Kijk mij toch, ik ben zo stoer met m'n motor. Niet iedereen had die attitude, maar zo kwam het meisje wel op Scarlett over. eel mensen zeiden wel dat ze niet oordeelde over andere voordat ze ze kende, maar dat is onzin. Je maakt al een indruk in de eerste paar seconden dat je iemand ziet. Niet al te opvallend trok ze even haar wenkbrauw op voor ze verder ging met haar eigen bezigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryley

Ryley


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 20-03-12

De parkeerplaats  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De parkeerplaats    De parkeerplaats  - Pagina 2 Emptydo 22 maa - 6:56

(even op dit account, geen zin om te wisselen xD)

Emanuela deed niet eens moeite om haar motor zo te laten klinken. Ninja's stonden om bekend, hun krachtige geluid die goed te horen was. Het gezicht wat het meisje trok bracht Emanuela niet van haar stuk. Mensen mochten denken wat ze wilde. Zij hield van haar Ninja en nu ze haar rijbewijs had gehaald wilde ze zoveel mogelijk rijden. Ze begon te rijden maar in het begin ging het nog stroef. Je zag gewoon dat Emanuela er niet zeker van was om te gaan scheuren. Zolang had ze haar rijbewijs niet eens. Nadat ze een blokje had gereden kwam ze terug de parkeerplaats op. Het was nog voorzichtig. Het zou wel overwaaien dacht de dame bij zichzelf. Binnenkort durfde ze heus wel te scheuren want dat was haar karakter. Emanuela stapte van haar motor af en glimlachtte naar de vrouw die er nog steeds stond. "Heey, heb je misschien zin in een race?" Wat was niet beter om uit je schulp te komen door een race? Dat zou er wel voor zorgen dat ze ging scheuren en minder voorzichtig deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De parkeerplaats  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De parkeerplaats    De parkeerplaats  - Pagina 2 Emptyvr 23 maa - 4:47

Scarlett ha haar aandacht weer op haar motor gericht toen het meisje van de parkeerplaats verdween om waarschijnlijk een ritje te maken. Ze duwde haar motoro in de richting van de tuinslang, ze zou de modder er maar af spuiten, dat zou hoogstwaarschijnlijk het snelste gaan. Nog lang hoorde ze het geluid van de weggrijdende motor na galmen in de omgeving terwijl ze bezig was met haar motor weer wat op te lappen. Ze haad haarr ode haren naar achteren gebonden met een soort haarband, zoals op haar profielfoto. Wat ook wel nodig was met deze temperaturen. Het begon toch echt richting de lente te gaan. Ze hoefde zich niet om te draaien toen het geluid van de motor weer dichter bij kwam om te weten dat het meisje eraan kwam, toch ging haar blik even opzij en zag het meisje er toch wat onwennig opzitten. Iets wat een spottende blik van Scarlett niet kon onderdrukken. Dan had je zo'n groen monster, dan reed je er op zo'n manier op. Dat was dan ook de reden dat het voorstel van het meisje haar verbaasde. "Een race tegen mij?" er klonk wat sarcasme door in haar stem. Ze had dan geen merkmotor als het meisje, haar motor was gebouwd op straatraces en ze had er dan ook vaak genoeg aan mee gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emanuela

Emanuela


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 04-03-12

De parkeerplaats  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De parkeerplaats    De parkeerplaats  - Pagina 2 Emptyvr 23 maa - 7:05

Emanuela hoorde de sarcastische toon in de stem van de roodharige. Ook haar expressie sprak boekdelen. Met haar vingers gleed ze door haar haren om het te fatsioneren. "Ja een race" Er was een zelfverzekerde glimlacht op haar gezicht gerust. "Ik wil een beetje oefenen met mijn motor. Ik denk wel dat je gemerkt hebt hoe ik erop rij. Dus ik dacht een race zal mij zeker goed doen" De dame was vriendelijker als normaal. Meestal was zij echt een bitch tegen andere vrouwen maar nu leek ze gewoon heel 'normaal'. "Als je geen zin hebt begrijp ik het wel" Daarna keek ze terug naar haar motor waar ze een klopje op gaf. Net alsof het ding een levend organisme was met gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 06-02-12

De parkeerplaats  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De parkeerplaats    De parkeerplaats  - Pagina 2 Emptyvr 23 maa - 8:50

Scarlett was niet heel arrogant, maar wat haar motor betreft blaakte ze van het zelfvertrouwen en schoof dat zeker niet onder stoelen en banken. Sowieso had ze geen gebrek aan zelfvertrouwen, anders kleurde je je haren niet felrood. "Het is neit dat ik er geen zin in heb, maar ik heb geen zin om straks iemand van de grond te plukken omdat die te veel zelfvertrouwen had." ze sloot de waterkraan en begon de velgen van de motor schoon te boenen. Niet dat je veel verschil zag zonder zeep, maar het was tenminste iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emanuela

Emanuela


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 04-03-12

De parkeerplaats  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De parkeerplaats    De parkeerplaats  - Pagina 2 Emptyvr 23 maa - 22:38

Met haar vingers gleed ze door haar haren terwijl Emanuela de woorden van de vrouw luchtig opnam. Als zij geen motorrijdster was geweest dan had Emanuela zeker iets erop terug gezet. Nu bleef ze haar 'vriendelijke' act uitoefenen. Zij wilde een race en dat zou ze krijgen. Als Emanuela iets wilde gebeurde dat ook. "Ik denk niet dat zo iets zou gebeuren. Ik ben niet slecht hoor" Er was een uitdagende expressie op haar gezicht te zien. "Maar als je niet wilt is het ook goed" Emanuela deed simpel haar handen in haar motor jack terwijl ze de parkeerplaats verkende of er nog andere waren die met haar een race konden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De parkeerplaats  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De parkeerplaats    De parkeerplaats  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De parkeerplaats
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Royal Malory Academy :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: